סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מוסף עצמאות 14.4.21 אסף רפפורט מייסד Wiz
אסף רפפורט מייסד Wiz. במו"מ מתקדם לרכישת חברת אבטחת ענן אמריקאית (צילום: נתנאל טוביאס)

פרסום ראשון
וויז במו"מ מתקדם לרכישת חברת אבטחת הענן האמריקאית Lacework

החברות חתמו לאחרונה על מכתב הצהרת כוונות ומצויות בעיצומו של תהליך בדיקת נאותות מקיף. במידה שתושלם העסקה, היא מוערכת בכ-200-150 מיליון דולר. לייסוורק הוקמה בשנת 2015 ונחשבת לחברה ותיקה בתחום אבטחת הענן

יוניקורן הסייבר וויז נמצא במשא ומתן מתקדם לרכישת חברת אבטחת הענן האמריקאית Lacework, כך נודע לכלכליסט. לאחרונה השלימה וויז את רכישת gem הישראלית בכ-350 מיליון דולר.
החברות חתמו לאחרונה על מכתב הצהרת כוונות (Letter of Intention) ומצויות כעת בעיצומו של תהליך בדיקת נאותות מקיף, בסופו תתקבל ההחלטה האם העסקה תצא לפועל. במידה שתושלם, העסקה מוערכת בכ-200-150 מיליון דולר – בעוד ש-800 מיליון הדולר הנותרים בקופה של Lacework יחולקו בין משקיעי החברה.
לייסוורק האמריקאית הוקמה בשנת 2015 ונחשבת לחברה ותיקה בתחום אבטחת הענן. החברה גייסה כ-1.9 מיליארד דולר, ובסבב הגיוס האחרון שנערך ב-2021 היתה שווה 8.3 מיליארד דולר. לפי הדיווחים, סך המכירות השנתיות (ARR) של החברה עומד על כ-100 מיליון דולר. מאחר ששתי החברות נמצאות בתחרות ישירה מאז הוקמה Wiz, אין חפיפה בין מאגר הלקוחות שלהם – וההנחה היא כי 600 הלקוחות של Lacework כיום יהפכו להיות לקוחות וויז.
מוויז נמסר כי היא "חווה צמיחה אורגנית חסרת תקדים מאז הקמתה, ואנו מחויבים לקדם את הצמיחה הזו עוד יותר. במקביל, אנו מכירים בכך שקונסולידציה היא העתיד של תעשיית האבטחה ולכן אנו מנהלים שיח פעיל עם הרבה חברות בתעשייה. אנחנו תמיד בוחנים הזדמנויות למיזוגים ורכישות שישפרו הן את היכולות הטכנולוגיות והן את ההתרחבות העסקית שלנו, כאשר אנו שואפים לבנות את פלטפורמת האבטחה המובילה בעולם בענן".