סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
Assured Allies co-founders
מימין: רועי נהיר, אפיק גל, מייסדי Assured Allies . לעזור להזדקן בכבוד (Assured Allies)

קרן הפנסיה הגדולה בארה"ב תשלב טכנולוגיה של חברת Assured Allies הישראלית

חברת האינשורטק הישראלית מפתחת פלטפורמה לתמיכה במבוגרים כך שיוכלו לחיות בבתיהם באופן עצמאי; חתמה על הסכם שותפות רב שנתי עם קרן CalPERS, המוערך בעשרות מיליוני דולרים; היקף נכסיה של הקרן נאמד בכחצי טריליון דולר

חברת האינשורטק הישראלית Assured Allies, שמפתחת פלטפורמה לתמיכה באוכלוסיה מבוגרת, חתמה על הסכם שותפות רב שנתי עם CalPERS, קרן הפנסיה הציבורית הגדולה בארה"ב.
במסגרת ההסכם, 45 אלף מבוטחים סיעודיים של CalPERS יהיו זכאים להשתתף בתכנית AgeAssured של החברה לתקופה של לפחות 5 שנים. החברות לא פירסמו את שווי העסקה, אך ההערכה שהיא תכניס לחברה הישראלית עשרות מיליוני דולרים בודדים בתקופת החוזה.
AgeAssured הינה פלטפורמה טכנולוגית מותאמת אישית, אשר מאפשרת למבוגרים להמשיך לחיות באופן עצמאי בבתיהם. החברה משתמשת במודלי חיזוי כדי לזהות מבוטחים הנמצאים בסיכון הגבוה ביותר להתדרדר למצבים של תלות בעזרה סיעודית. התוכנית מספקת התערבויות מניעתיות לטיפול במבוטחים, על-מנת לסייע להם להישאר עצמאיים זמן רב ככל האפשר.
קרן CalPERS פועלת קרוב למאה שנים ומפעילה תוכניות פרישה ובריאות למיליוני עובדי ציבור והוראה בקליפורניה, והיקף נכסיה נאמד בכחצי טריליון דולר.
"אנו גאים בכך ש-CalPERS בחרה להפקיד בידינו את רווחת המבוטחים שלה. שותפות אסטרטגית זו היא אבן דרך משמעותית עבורנו המעידה על כך שהטכנולוגיה והמוצרים שלנו מייצרים ערך אמיתי, ברמה היומיומית, הן למבוטחים והן לחברות הביטוח. עם השקת השותפות עם CalPERS, פלטפורמת AgeAssured משרתת כעת למעלה מ-130 אלף מבוטחים סיעודיים בשיתוף עם חברות הביטוח המובילות בארה״ב״, אומר רועי נהיר, מייסד משותף ומנכ"ל Assured Allies.״המשימה שלנו כחברה היא לעזור לכמה שיותר אנשים להזדקן בכבוד.״
Assured Allies נוסדה בשנת 2018 על ידי רועי נהיר וד"ר אפיק גל, נשיא ומנהל מוצר ראשי, שקיבלו את ההשראה להקמת החברה לאחר שחוו באופן אישי את האתגרים הכרוכים בטיפול בבני משפחה מבוגרים. החברה גייסה 65 מיליון דולר מאז הקמתה בהובלת חברת הביטוח הראל וקרן FinTLV. החברה מעסיקה כיום כ-100 עובדים במרכז הפיתוח בישראל, במטה בבוסטון וברחבי ארה"ב וממשיכה להתרחב ולגייס עובדים חדשים בישראל ובארה"ב.