סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

ד"ר ארנה ברי מצטרפת לצוות ניהול הענן בגוגל העולמית

ד"ר ברי, מבכירות תעשיות ההייטק והמדע בישראל, לשעבר המדענית הראשית במשרד התעשייה והמסחר, תשמש דירקטור לטכנולוגיה במשרד ה-CTO ב-Google Cloud העולמית

ד"ר ארנה ברי, מבכירות תעשיות ההייטק והמדע בישראל, לשעבר המדענית הראשית במשרד התעשייה והמסחר, מצטרפת לצוות הניהול של Google Cloud בתפקיד דירקטור לטכנולוגיה במשרד ה-CTO לענן ב-Google העולמית. לאחרונה נבחרה Google Cloud כאחת הזוכות במכרז הענן של מדינת ישראל ובימים אלה נמצאת החברה בתהליך הקמה של שלושה מרכזים שונים בישראל.

במסגרת תפקידה, ד"ר ברי תיצור ותחזק שותפויות בין מערך הפיתוח של גוגל לבין הלקוחות והשותפים האסטרטגיים של Google Cloud. כמו כן, תעצב את האסטרטגיה של Google Cloud ותתאים את מנועי החדשנות והצמיחה של Google Cloud ל- Google Cloud לקוחות בלמעלה מ-150 מדינות הרואים בה כשותף אסטרטגי לפתרון הבעיות העסקיות הקריטיות ביותר שלהם.
1 צפייה בגלריה
מגזין נשים 31.12.18 ארנה ברי
מגזין נשים 31.12.18 ארנה ברי
ד"ר ארנה ברי
(צילום: עמית שעל)
ד"ר ברי הייתה האישה הראשונה והיחידה עד כה לשמש כמדענית הראשית ומנהלת מערך המחקר והפיתוח התעשייתי של משרד התמ"ת. ברי, היא ד"ר למדעי המחשב. בפעילותה במסגרת הסקטור הפרטי, שימשה כשותפה עצמאית בקרן ההון סיכון ג'מיני וכסגנית נשיא וכמנכ"לית מרכז המצוינות של חברת EMC, תפקיד במסגרתו הובילה את הקמת מרכז הפיתוח של החברה בבאר שבע.
בהמשך, הורחבה האחריות הניהולית של ד"ר ברי בחברה עם מינויה לסגנית נשיא לחדשנות וצמיחה, האחראית על החדשנות/ בשלוש השנים האחרונות הובילה ועדות לאומיות שהיוו בסיס להקמת תוכניות לאומיות למחקר ופיתוח במדע וטכנולוגיה קוונטיים ובבינה מלאכותית ומדע הנתונים באקדמיה, ברשות החדשנות, במערכת הבטחון, במשרד המדע בשיתוף עם אגף התקציבים באוצר (במסגרת תל"ם – תשתיות לאומיות למחקר מיסודה של האקדמיה הישראלית למדעים).
ד"ר ברי משמשת כדירקטורית במספר גופים ביניהם רמות - חברת המסחור של אוניברסיטת תל אביב וג'ינה לייף, חברה העוסקת בזיהוי מוקדם של סרטן השחלה
ד"ר יוסי מטיאס, סגן נשיא להנדסה ומחקר ב-Google, מנכ״ל מייסד של מרכז ההנדסה של Google בישראל, ציין כי "לאור היכרותי ארוכת השנים עם ארנה, אין לי ספק שמעלותיה הרבות, ניסיונה העשיר במגוון כה רחב של תחומים והיכולת שלה להנהיג תהליכים מורכבים יתרמו לתנופה ולעשייה משמעותית ב- Google Cloud".
ד"ר ארנה ברי מסרה כי "אני שמחה וגאה להצטרף לקבוצה מקצועית במשרד ה- CTO של הענן ב-Google העולמית במטרה ללוות מודרניזציה דיגיטלית בגופים עסקיים וציבוריים ולפעול בשיתוף הדוק עם עמיתי במרכז Google בישראל".