סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
חברת איילנד המנכ"ל דן אמיגה ו מייסד שותף מייק פי island
מייסדי חברת איילנד, המנכ"ל דן אמיגה ומייק פיי (צילום: MKJ Photography)

חברת הסייבר הישראלית איילנד מגייסת 175 מיליון דולר ומכפילה את שוויה ל-3 מיליארד דולר

החברה גייסה את הכסף בסבב D לפי שווי כפול מזה שנקבע בהערכת השווי הקודמת, בגיוס שביצעה ב-2023; איילנד, שפיתחה דפדפן ארגוני מאובטח, גייסה עד כה 487 מיליון דולר

חברת הסייבר איילנד, שפיתחה דפדפן ארגוני מאובטח, גייסה 175 מיליון דולר בסבב D, לפי שווי של 3 מיליארד דולר - פי שניים מהערכת השווי של החברה בגיוס האחרון שלה לפני פחות משנה.
הגיוס הנוכחי מביא את סך הגיוסים של החברה לסכום כולל של 487 מיליון דולר. את הסבב הובילו המשקיעה החדשה קוטו (Coatue Management) והמשקיעה הקיימת קרן סקויה קפיטל Sequoia Capital, והשתתפו בו גם המשקיעים הקיימים, שבהם בין היתר Prysm Capital ,Canapi Ventures ,Insight Partners ,Stripes ו-Georgian. ב-2023 גייסה החברה 100 מיליון דולר לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר.
איילנד הוקמה בספטמבר 2020 על ידי מייק פיי, מנכ"ל החברה, ודן אמיגה, סמנכ"ל טכנולוגיות, שמכר ב-2017 את פיירגלאס ב-250 מיליון דולר לסימנטק (בה שימש פיי כמנכ"ל), ארבע שנים לאחר הקמתה ולאחר שגייסה 20 מיליון דולר. לאחרונה הקימו השניים ביחד עם מייסדי טרנסמיט סקיוריטי את פיקצר קפיטל להשקעות בחברות סייבר.
איילנד מעסיקה כ- 250 עובדים, מתוכם 150 בישראל. על פי הערכות, הכנסות החברה יסתכמו השנה בעשרות מיליוני דולרים.
הדפדפן הארגוני של איילנד הוא פלטפורמה שכוללת אבטחת מידע מתקדמת, בקרה על מערכות מידע ורשתות, הגנה על נתונים, ויכולות אוטומציה לניהול תהליכי עבודה.
בנובמבר האחרון נמכרה המתחרה העיקרית של איילנד, טאלון, בסכום של 625 מיליון דולר לפאלו אלטו נטוורקס, כשנתיים וחצי לאחר הקמתה, בהם גייסה 126 מיליון דולר.