סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חברת RevealSecurity גייסה 16 מיליון דולר לאיתור איומים פנימיים באפליקציות

החברה הישראלית שהוקמה בינואר 2021 מנטרת את התנהגות המשתמשים בכל האפליקציות שבהן נעשה שימוש בארגון על מנת לזהות פעילות זדונית. "זיהוי איומים פנימיים בתהליכים עסקיים היה תמיד אתגר בלתי פתור עבור מנהלי סייבר ומנהלי הסיכונים בארגונים"

חברת הסייבר הישראלית RevealSecurity גייסה 16מיליון דולר. הגיוס מגיע על רקע מעבר לשימוש בשירותי ענן ובשירותי SaaS כתחליף למערכות הארגוניות, שהרחיב את אפשרויות התקיפה באפליקציות ארגוניות - בין אם על ידי מתחזים או משתמשים מורשים. מגמה זו מגבירה את הצורך בפתרונות שמנטרים את התנהגות המשתמשים באופן רוחבי שכולל את כל שכבת האפליקציות בארגון, על מנת לזהות במדויק פעילות זדונית בתהליכים עסקיים - תחום פעילותה של RevealSecurity.
החברה הוקמה בינואר 2021 בשמה הקודם TrackerDetect על ידי המנכ"ל דורון הנדלר, סמנכ"ל הטכנולוגיות דוד מובשוביץ, והארכיטקט הראשי עדי דגני. כיום החברה מעסיקה 30 עובדים.
"זיהוי איומים פנימיים בתהליכים עסקיים היה תמיד אתגר בלתי פתור עבור מנהלי סייבר ומנהלי הסיכונים בארגונים", אומר הנדלר. "Reveal Security מוכרת עכשיו ברחבי העולם את המוצר שבנתה תוך שותפות מלאה עם לקוחות ישראליים כדי לספק פתרון שמזהה פעילות זדונית בתהליכים עסקיים עם רמת דיוק חסרת תקדים".
בין המשקיעות בחברה בסבב הנוכחי ובסבב הסיד, בו גייסה 7 מיליון דולר: SYN Ventures, לצד Hanaco Ventures, World Trade Ventures ו-Silvertech Ventures.