סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
המנכ"ל אבי שוע ו גיל גרון חברת סייבר אורקה Orca Security
שניים מהמייסדים, מימין: אבי שוע וגיל גורן (צילום: אורקה סקיוריטי בע"מ)

חילופי תפקידים באורקה סקיוריטי: המייסד גיל גרון ייכנס לתפקיד המנכ"ל

יוניקורן הסייבר הודיע על פרישת המנכ"ל הנוכחי אבי שוע, אחד ממייסדי אורקה שכיהן בה מתחילת דרכה ב-2019 וכעת ישמש בתפקיד מנהל החדשנות. גיל שימש עד עתה כמנהל המוצר הראשי של החברה

יוניקורן הסייבר הישראלי, אורקה סקיוריטי הודיע אמש על החלפת מנכ"ל. אבי שוע, שהיה מנכ"ל החברה מאז תחילת דרכה ב-2019 פרש מתפקידו ואת מקומו יתפוס גיל גרון, אחד משמונת המייסדים שהקימו את החברה.
לאחר הפרישה ישמש שוע בתפקיד חדש שנקרא מנהל חדשנות ראשי של החברה (chief innovation office) ויישאר במועצת המנהלים של החברה. עד למינוי שלו שימש גיל כמנהל המוצר הראשי של החברה.
"מהיום הראשון שלי ב-Orca, התשוקה שלי תמיד הייתה לפתור בעיות אבטחת ענן בעולם האמיתי ללקוחות ולאפשר את הצלחתם", אמר גיל גרון, מנכ"ל Orca Security. "במקביל, חלק מרכזי ב-DNA שלנו היה לדחוף את הגבולות של איך אבטחת ענן צריכה להיראות, שזו התשוקה של אבי - כפי שהוכח בהישג הפטנט שלו".
החברה קיבלה לאחרונה אישור על פטנט לטכנולוגיה שאותה פיתחה. אורקה גייסה מאז הקמתה 640 מיליון דולר על פי שווי שהגיע ל-1.8 מיליארד דולר בגיוס האחרון ומעסיקה 420 עובדים מתוכם 200 בישראל, והשאר במשרדים בארצות הברית, לונדון, בנגקוק ומקומות נוספים בעולם והיא ממשיכה בתהליך ההתרחבות וקליטת עובדים.
אורקה הוקמה בשנת 2019 על ידי שמונה מייסדים כולם יוצאי חברת צ'קפוינט. בין משקיעי החברה: טמאסק הסינגפורית שהיא קרן ההשקעות של ממשלת סינגפור, קרן CapitalG של תאגיד אלפבית; Redpoint Ventures; GGV; ICINIQ Capital; Lone Pine Capital; Lone Pine Capital; Stripes; Adams Street Partners; וקבוצת אנג'לים המורכבת מ-50 מנהלי אבטחת מידע מובילים בארה"ב