סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

כלכליסט-טק
חברת ביזאבו רוכשת את קליק ב-13.5 מיליון דולר

החברה הישראלית שמפתחת מערכות הפעלה לחוויות בכנסים עסקיים תתחדש כעת בטכנולוגיה לבישה חכמה, שמפתח הסטארט-אפ הקנדי. מדובר ברכישה הרביעית של ביזאבו בחצי השנה האחרונה

החברה הישראלית ביזאבו (Bizzabo), המפתחת מערכת הפעלה לחוויות בכנסים עסקיים הודיעה היום (ג') על רכישת חברת קליק (Klik) ממונטריאול - סטארט-אפ בתחום הכנסים שפיתח טכנולוגיה לבישה חכמה (Smart Wearables) שמטרתה להעצים את חוויית המשתתפים בכנסים פיזיים והיברידיים. היקף העסקה לא פורסם אך לפי מידע שהגיע ל"כלכליסט" הוא עומד על כ-13.5 מיליון דולר.
על פי ביזאבו הטכנולוגיה של קליק תסייע למארגני אירועים למדוד ולהגביר את האינטראקציות בין המשתתפים, המציגים ונותני החסויות במרחב הפיזי. הרכישה תאפשר לביזאבו לחבר את החוויה הפיזית לזו הווירטואלית ולגשר על פער איסוף המידע שקיים בכנסים. למארגני האירועים שיעשו שימוש בטכנולוגיה שלה תהיה גישה למידע אודות התנהגות משתתפים באירועים פיזיים - אפשרות שלא הייתה זמינה להם קודם לכן.
הטכנולוגיה מוטמעת בחומרה בגודל של מטבע, מתחברת אל תגי השם ומאפשרת תקשורת דו כיוונית שלא מאפשרת רק לאסוף מידע על מיקום באי הכנס, אלא גם לבצע בקרת כניסה ״ללא מגע״, החלפת פרטי קשר, העברת משובים, איסוף פרטי קשר למציגים ועוד. בין לקוחותיה של קליק נמנות גם Airbnb ו-MIT.
1 צפייה בגלריה
מייסדי ביזאבו. מימין: בועז כץ, ערן בן-שושן, אלון אלרואי
מייסדי ביזאבו. מימין: בועז כץ, ערן בן-שושן, אלון אלרואי
מייסדי ביזאבו. מימין: בועז כץ, ערן בן-שושן, אלון אלרואי
(צילום: Bizzabo)
״שמנו לעצמנו מטרה לעצב את מערכת ההפעלה כך שמארגני אירועים יוכלו להתמקד ביצירת חוויות משמעותיות ואישיות עבור הלקוחות שלהם - משתתפי האירועים, נותני החסויות, המציגים והדוברים״, אומר ערן בן-שושן, מייסד שותף ומנכ״ל ביזאבו. הצוות של קליק יצטרף לביזאבו במשרדי החברה החדשים שיפתחו במונטריאול, קנדה. זהו המשרד החמישי של ביזאבו, לאחר שבשנה האחרונה פתחה משרד בלונדון כדי להרחיב את פעילותה באירופה. קליק היא הרכישה הרביעית של ביזאבו בשישה חודשים, לאחר שרכשה את x.ai, Whalebone, ו- TeeVid.