סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

קרן eHV של מכבי שירותי בריאות ואמג'ן גייסה 30 מיליון דולר

הקרן החדשה שמיועדת להגיע להיקף של 40 מיליון דולר תשקיע בחברות מדטק שנמצאות בשלבי הקמה ראשוניים. טלאור זק"ש, שותף מייסד בקרן: "חברה שתיבחר תזכה, מעבר למימון בכמה סבבים, בכל המעטפת המקצועית שהיא זקוקה לה כמו קשרים אסטרטגיים, מומחי תוכן ומידע רב"

קרן eHV (אי הלת' ונצ'רס) מודיעה על סגירה ראשונה של כ-30 מיליון דולר לקרן הון סיכון חדשה, שתגיע להיקף של 40 מיליון דולר. הקרן תתמקד בהשקעות בחברות בתחום הבריאות הדיגיטלית (מדטק), בשלב הסיד שלפני המסחור. עיקר המיקוד הטכנולוגי יהיה בדיאגנוסטיקה (אבחון), בניטור דיגיטלי, בטיפולים דיגיטליים, בטכנולוגיות בבסיס המעבר ל-Home Care וב-Bioconvergence.
הקרן שתיקרא eHV (Advanced) תשקיע בין השאר בחברות מצטיינות שסיימו את שלב החממה הטכנולוגית, אותה מובילה eHV כבר חמש שנים. eHV היא שותפות בינלאומית הכוללת את קרן מכבי מקבוצת מכבי שירותי בריאות, את Amgen Ventures - זרוע ההשקעות של ענק הביופארמה Medison Ventures ואחרים. משקיעים נוספים בקרן כוללים את קבוצת הדר, ערד השקעות (TASE:ARAD) וכן משקיעים פרטיים ו-Family Offices מאירופה (Consensus Business Group, Coast Capital, Venturing). הקרן צפויה להודיע על הסגירה הסופית במהלך הרבעון הקרוב.
1 צפייה בגלריה
קופת חולים מכבי שירותי בריאות ב רחוב אגריפס ב ירושלים
קופת חולים מכבי שירותי בריאות ב רחוב אגריפס ב ירושלים
מכבי שירותי בריאות. "נמשיך להיות סלקטיביים"
(צילום: חיים צח)
"אנו גאים לזכות שוב באמונם של השותפים האסטרטגיים שבבסיס השותפות שלנו - מכבי, Amgen, Medison ואחרים - מצטרפים אלינו למסע מרגש זה", אומר טלאור זק"ש, שותף מייסד ב- eHealth Ventures. "נמשיך להיות סלקטיביים במיוחד ונשקיע באחת מכל מאה חברות שנבחן. חברה שתיבחר תזכה, מעבר למימון בכמה סבבים, בכל המעטפת המקצועית שהיא זקוקה לה כמו קשרים אסטרטגיים, מומחי תוכן ומידע רב. בעזרת הכלים האסטרטגיים האלה היא תגיע מהר יותר לסיום הפיתוח ולמסחור ביחס לשווקי המטרה".