סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
יניב ורדי  מנכ"ל קלארוטי
יניב ורדי מנכ"ל קלארוטי (צילום: קרן מזור )

קלארוטי גייסה 100 מיליון דולר בהון ואשראי

חברת הסייבר סירבה לציין את היקף האשראי, אך ציינה ששווייה עלה בגיוס הנוכחי. הכסף שגויס ישמש להרחבת פלטפורמת החברה להגנה על מערכות סייבר-פיזיות במגזרי מפתח, וכן להתרחבות לאזורים בצמיחה באמריקה, אירופה ואסיה-פסיפיק

חברת הסייבר קלארוטי, המתמחה בהגנה על מערכות פיזיות, גייסה 100 מיליון דולר - חלקם באשראי. החברה סירבה לציין את היקף האשראי אך ציינה ששווייה עלה בגיוס הנוכחי. בעבר גייסה החברה בשווי העולה על מיליארד דולר, ועד היום גייסה סכום של 635 מיליון דולר. החברה מעסיקה 533 עובדים סביב העולם, מתוכם 260 בישראל.
את סבב הגיוס הנוכחי הובילה קרן Delta-V Capital, ושאר המשקיעים הם: AB Private Credit Investors at AllianceBernstein, Standard Investments, Toshiba Digital Solutions ו-Silicon Valley Bank, חטיבה של First Citizens Bank.
לדברי יניב ורדי, מנכ"ל קלארוטי, "בישראל נוספו האתגרים הרבים שהביאה עמה המלחמה, ולמרות זאת הגיוס בוצע לאחר ה-7 באוקטובר, בהובלת משקיעים חדשים וחוזרים. זו הבעת אמון בנו ובחוסנו של ההייטק הישראלי, ואני גאה בכך".
מהחברה נמסר שב-2023 היא עברה את רף ה-100 מיליון דולר בהכנסות חוזרות שנתיות, השיגה צמיחה של מעל 300% במספר הלקוחות ובנתה שותפויות טכנולוגיות אסטרטגיות עם חברות מובילות בתעשייה כגון CrowdStrike, ServiceNow ו-AWS.
הכסף שגויס ישמש להרחבת פלטפורמת החברה להגנה על מערכות סייבר-פיזיות (CPS) במגזרי מפתח, כולל המגזר הציבורי ותעשיות תשתיות קריטיות בהן יש רגולציה מחמירה, וכן בהתרחבות לאזורים בצמיחה באמריקה, אירופה ואסיה-פסיפיק.