סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

ניתוח דיגיטלי לטיפול נפשי: Eleos Health גייסה 20 מיליון דולר

הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת לנתח את הטיפול הנפשי, ולייעל ולהשביח אותו; עד היום Eleos תיעדה וניתחה יותר מ-6.5 מיליון דקות טיפול, ועד סוף 2022 היא מצפה להגיע ל-30 מיליון דקות טיפול


חברת Eleos Health גייסה 20 מיליון דולר במסגרת סבב A. החברה מפתחת טכנולוגיה מבוססת קול לניתוח של טיפול נפשי. את הסבב הובילו F-Prime Capital ו-Eight Roads Ventures. בנוסף השתתפו בו גם המשקיעים הקיימים בחברה: lool ventures ,aMoon Fund ו-Arkin Holdings. הסבב מביא את סך ההון הכולל שגייסה ל-28 מיליון דולר.
Eleos Health הוקמה ב-2020 ע"י אלון יופה, דרור זיידה ואלון רבינוביץ׳. בחברה כ-30 עובדים במרכז הפיתוח בישראל ועוד כ-20 עובדים בארה"ב. הטכנולוגיה שלה מבוססת הבנת שפה טבעית. היא מאפשרת לנתח את הטיפול הניתן, להפיק ממנו תובנות והצעות ערך למטפל, לייעל את תהליך העבודה, להשביח את איכות הטיפול ולפנות זמן יקר, כדי שהמטפל יוכל להקדיש זמן רב יותר למטופל.

1 צפייה בגלריה
מימין אלון רבינוביץ אלון יופה ו דרור זיידה מייסדים ELEOS HEALTH
מימין אלון רבינוביץ אלון יופה ו דרור זיידה מייסדים ELEOS HEALTH
מייסדי החברה: אלון רבינוביץ', אלון יופה ודרור זיידה
(קרדיט: Omri Meron )
הפתרון של Eleos מאפשר לצמצם את הזמן שהמטפלים מקדישים כיום לתיעוד הפגישות עם מטופלים בכ-40% בממוצע. אחת התכונות הבולטות של הטכנולוגיה היא דיגיטציה של הערות מטפל באופן אוטומטי, בזכות עיבוד שפה טבעית. הערך הגדול של הפתרון הוא ניתוח של מאות פרמטרים שונים, שלעתים המטפל האנושי לא יכול לפצל את הקשב ולתת להם תשומת לב מירבית.
הטכנולוגיה של החברה נמצאת כיום בשימוש של אלפי מטפלים, ביותר מ-20 ארגונים ומוסדות בארה"ב, בהם Gaudenzia Home - אחד ממרכזי הטיפול וההחלמה הבולטים בהתמכרות לסמים ואלכוהול; Coleman Health Services, ו-Brookline Center לבריאות הנפש. עד היום החברה תיעדה וניתחה יותר מ-6.5 מיליון דקות טיפול, ועד סוף 2022 היא מצפה להגיע ל-30 מיליון דקות טיפול מנותחות.
יופה, מנכ"ל Eleos, אמר: "הגיע הזמן שגם מטפלי בריאות הנפש יהנו מטכנולוגיות מתקדמות אשר מייצגות את חשיבות הטיפול הנפשי בחיי כולנו. בבריאות הנפש השיחה היא הטיפול, ובפעם הראשונה אנו מכניסים דיגיטציה לטיפולים הנפשיים ומעניקים למטפלים יכולות לנתח את הטיפול, לבחון את מידת היעילות של הפרקטיקות בהן הם עושים שימוש, לבחון את קצב ההתקדמות של הטיפול ותוצאותיו, ומספקים להם זווית ראיה חדשה וחשובה מאין כמוהו על הטיפול כל זאת תוך אוטומציה של תהליכים אדמיניסטרטיביים רבים".