סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
כנס לונדון כלכליסט חדשנות טכנולוגית - אירית קאהן DTCP
אירית קאהן (צילום: יריב כץ)

אירית קאהן תנהל משרד השקעות צמיחה של גולדמן זאקס בישראל

קאהן עוזבת את קרן הון הסיכון DTPC, בה היא שותפה ומצטרפת לבנק ההשקעות שהודיע על סגירת קרן הצמיחה הראשונה שלו ב-5.2 מיליארד דולר. "אני מצפה לבנות את הצוות של גולדמן זאקס להשקעות במניות צמיחה בישראל ולשותפות עם חברות ישראליות מובילות"


אירית קאהן, שותפה בקרן הון הסיכון DTPC, עוזבת את הקרן ומצטרפת לבנק ההשקעות גולדמן זאקס כמנהלת פעילות השקעות בחברות צמיחה בישראל. לפני DTPC, היא הייתה משקיעה ב-Vintage Investment Partners. קאהן היא בעלת תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה ותואר שני במנהל עסקים מבית הספר למינהל עסקים של אוניברסיטת קולומביה בניו יורק.
מוקדם יותר השנה, גולדמן זאקס הודיעה על סגירת קרן הצמיחה הראשונה שלה ב-5.2 מיליארד דולר. ההשקעות הקודמות של גולדמן זאקס בישראל כוללות את Mobileye, Appsflyer, Redis ו-Lightricks. בנוסף לגיוס, הצטרפה גם אנה פיליפס, בעבר סגנית נשיא בקבוצת ההשקעות החיצוניות של גולדמן זאקס (XIG), לצוות ההשקעות בצמיחה בתל אביב.
"גולדמן זקס מביאה רשת ייחודית ועומק של מומחיות כדי לעזור למייסדים המובילים בעולם להגדיל ולבנות עסקים מגדירים קטגוריות", אמרה קאהן. "אני מצפה לבנות את הצוות של גולדמן זאקס להשקעות במניות צמיחה בישראל ולשותפות עם יזמים וחברות ישראליות מובילות. אנו מצפים להנגיש את המשאבים המשמעותיים של פלטפורמת ניהול הנכסים של גולדמן זאקס לחברות שאנו שותפות איתן".
לגולדמן זאקס יש משרד בתל אביב מאז 2007, המונה כ-30 עובדים. בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר, החברה הודיעה על התחייבות של 2 מיליון דולר לארגונים המספקים תמיכה קריטית וסיוע הומניטרי בישראל.
עוד אמרה קאהן: "גייסנו קרן חדשה מכסף חיצוני ולא רק שלנו, וזה המשרד הראשון שלנו להשקעות בישראל. עשינו הרבה השקעות בישראל בעבר. יש לנו לראשונה קרן להשקעות צמיחה וחשוב לנו לפתוח כאן משרד לטווח הארוך. גולדמן מאוד מחוייבת לישראל במיוחד בתקופה הזו ואנחנו מחפשים כאן מחפשים השקעות בשלבי צמיחה, כשההיקף הוא בין 30 ל-200 מיליון דולר השקעה. נביא בכירים נוספים לצוות שלנו עם קרן ענקית שתשקיע בישראל ונעזור לקדם את תעשיית הייטק בישראל"

--