זום משקיעה בסטארט-אפ הישראלי Second Nature שגייס 22 מיליון דולר
החברה שפיתחה פלטפורמה לאימון צוותי מכירות ושירות באמצעות סימולציות AI, מונה בין לקוחותיה גם את Oracle, Adobe ו-Check Point. המימון יופנה להרחבת הפעילות ולמו"פ טכנולוגי. עד כה גייסה החברה כ-38 מיליון דולר
חברת הסטארט-אפ סקונד נייצ'ר (Second nature), גייסה 22 מיליון דולר בסבב B. את הסבב הובילה קרן Sienna VC ובהשתתפות BrightPixel, StageOne Ventures, Cardumen, Signals VC ו-Zoom, שהיא גם לקוחה של החברה. מימון זה יסייע להרחבת הפעילות העסקית והשקעה במחקר ופיתוח טכנולוגיות מתקדמות. עד היום גייסה החברה שמעסיקה 45 עובדים כ-38 מיליון דולר.
החברה נוסדה ב-2019 על ידי אריאל חיטרון, יזם טכנולוגיה ותיק שסייע להובלת חברת קלטורה מסטארט-אפ להצלחה עולמית, ועל ידי אלון שליטא, לשעבר מהנדס מוביל בפייסבוק.
סקונד נייצ'ר בונה מודל נתונים לכל חברה באמצעות ניתוח שיחות מוקלטות, חומרים שיווקיים, תסריטים ותכנים נוספים הפונים ללקוחות. מתוך המודל נוצרת ספרייה של סימולציות מבוססות AI המדמות את השיחות הנפוצות ביותר בשטח. הסימולציות מאפשרות תרגול מול אווטרים מונעי בינה מלאכותית, המסוגלים לשקף התנגדויות, אתגרים ותגובות לקוחות מגוונות. בתום כל שיחה מקבלים המשתמשים משוב ממוקד על בסיס מדדים ניתנים להתאמה אישית. הפלטפורמה ניתנת להטמעה מהירה. ניתן לבנות סימולציות ראשונות תוך שעה מהעלייה לאוויר והיא תומכת ביותר מ-20 שפות, בתרחישים מגוונים ובסגנונות שיחה שונים.
בין לקוחות החברה Zoom, Oracle, Adobe, Teleperformance ו-Check Point ואחרות.
אריאל חיטרון, מייסד-שותף ומנכ"ל סקונד נייצ'ר מסר: "הבינה המלאכותית משנה במהירות את ספר ההפעלה של צוותי המכירות, והשירות. מחברות Fortune 100 ועד סטארט-אפים בצמיחה מהירה, ארגונים משתמשים בסוקנד נייצ'ר כדי להסתגל למציאות החדשה: להאיץ תהליכי חפיפה, לשפר ביצועים ולהעביר מסרים על מוצרים חדשים בצורה יעילה יותר. הגיוס החדש יאפשר לנו להאיץ את החדשנות במוצר ובטכנולוגיה, ולשלב הכשרות, אימון והסמכה מותאמים אישית בתוך שגרת העבודה של כל צוות".































