סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

פרסום ראשון
הישג לוונריקס הישראלית: תספק שירותים בעשרות מיליוני שקלים למפעילת סקייסקאנר

כחלק משיתוף הפעולה האסטרטגי שנחתם, תחבר Trip.com את מערכת חיזוי מחיר כרטיסי הטיסה של וונריקס לפלטפורמה של הקבוצה. בנוסף סוכם ששתי החברות יפתחו במשותף מוצרים חדשים בשוק התיירות. העסקה עתידה להגדיל את מחזור המכירות של וונריקס בהיקף של כ-10 מיליון דולר בשנה

חברת וונריקס (wenrix) הישראלית, המפעילה מערכת לחיזוי מחיר כרטיסי טיסה, חתמה על הסכם עם ספקית שירותי התיירות הבינלאומית Trip.com, במסגרתו תספק לחברה הסינית שירותים בעשרות מיליוני שקלים. העסקה נעשתה באמצעות החברה-הבת Ctrip, שמחזיקה במנוע החיפוש הפופולרי לתיירים סקייסקאנר.
כחלק משיתוף הפעולה האסטרטגי שנחתם, תחבר Trip.com את מערכת חיזוי מחיר כרטיסי הטיסה של וונריקס לפלטפורמה של הקבוצה. בנוסף סוכם ששתי החברות יפתחו במשותף מוצרים חדשים בשוק התיירות. העסקה עתידה להגדיל את מחזור המכירות של וונריקס בהיקף של כ-10 מיליון דולר בשנה. השליטה על וונריקס תישאר בידי המייסדים.
1 צפייה בגלריה
מייסדי וונריקס wenrix. מימין ארמון אברהמי סמנכ"ל טכנולוגיות עמיר בלאיש מנכל ו תור לילו סמנכ"ל מוצר
מייסדי וונריקס wenrix. מימין ארמון אברהמי סמנכ"ל טכנולוגיות עמיר בלאיש מנכל ו תור לילו סמנכ"ל מוצר
מייסדי וונריקס. מימין: ארמון אברהמי סמנכ"ל הטכנולוגיות; עמיר בלאיש המנכ"ל; ותור לילו סמנכ"ל מוצר
(יקיר שוקרון)
Trip.com נסחרת בנאסד"ק בשווי של 14 מיליארד דולר. זו עסקה ראשונה בישראל לחברה הסינית שמשרתת עשרות מיליוני תיירים בשנה ונחשבת לחברת הנסיעות הגדולה בסין.
וונריקס מתל אביב הוקמה ב-2017 על ידי יוצאי יחידת 8200 עמיר בלאיש (מנכ"ל), ארמון אברהמי (סמנכ"ל טכנולוגיות) ותור לילו (סמנכ"ל מוצר). הנהלת החברה כיום מורכבת רובה ככולה מאנשים ששירתו עם השלושה ביחד ביחידה. החברה פיתחה אלגוריתם שחוזה את מחירי הכרטיסים, ומאפשר לתזמן רכישה של הכרטיס במחירו המינימלי. החברה טוענת להצלחה של 96% בחיזוי ירידות מחירים.
עד היום גייסה החברה סכום נמוך יחסית של כ-8 מיליון דולר משחקנים מובילים בענף התיירות והשוק הפיננסי. במהלך 2021 רשמה החברה גידול של 300% בנפח הפעילות והצליחה לסיים את השנה ברווחיות, זאת למרות ששוק התעופה עדיין פועל בצורה מצומצמת. כמו כן, הצליחה החברה לשמור על ההון העצמי שלה. גם בשנה הנוכחית, לאור ההתאוששות בענף התיירות צופה החברה לשלש את מחזור הפעילות שלה בהשוואה ל-2021 ולשם כך היא פועלת על מנת להגדיל את מצבת העובדים.
שיווי ז'ואו, ראש תחום השקעות ב-Trip.com, מסר: "כמשקיע אסטרטגי, בחרנו בוונריקס משתי סיבות. ראשית, לאחר בדיקת המוצר שלהם התרשמנו מאוד מהביצועים שהציגו, ובעיקר מהשיפור המשמעותי בחוויית הנסיעה שהיא מעניקה ללקוח הסופי. שנית, אנו בטוחים שמפת הדרכים השאפתנית של וונריקס תנחה את החברה להשיג את יעדיה ארוכי הטווח. אנו כבר מצפים להרחיב את השותפות שלנו עם וונריקס בעתיד".