סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
סיוטק AI
מתוך וידאו של אתר סיטק שנוצר באמצעות AI. מהפכה באופן הפצת החדשות (צילום: CTech)

אתר CTech זוכה להכרה בינלאומית על שילוב AI בדיווח חדשותי

מאמר ב-Editor&Publisher היוקרתי מתאר כיצד הצליח אתר CTech של כלכליסט לחולל מהפיכה בהפצת חדשות - באמצעות סרטוני וידאו מבוססי AI 

סדרת סרטוני הווידאו מבוססי AI שמפרסם אתר CTech של כלכליסט זכתה השבוע לסיקור מיוחד באתר של Editor&Publisher, אחד מגופי המדיה וההוצאה לאור הוותיקים והיוקרתיים ביותר בארצות הברית. המאמר מפרט כיצד CTech עושה שימוש בפלטפורמה מבוססת הבינה המלאכותית של חברת Caledo, כדי לחולל מהפכה באופן הפצת החדשות באתר.
מקרה המבחן (case study) שמפורט בכתבה ב-E&P מדגים כיצד אתר CTech מנצל את כלי הבינה המלאכותית ויתרונותיהם כדי לתמוך בעבודת העיתונאים ולחזק את הקשר עם הקוראים. המטרה של CTech בשיתוף הפעולה עם Caledo הייתה להגדיל את נוכחות האתר במדיה הדיגיטלית ולמשוך יותר קהל ברשתות החברתיות - בלי להעמיס על צוות הכתבים והעורכים.
תכני הווידאו החדשניים שמתפרסמים ב-CTech מבוססים על כתבות טקסטואליות פרי עטם של כתבי האתר וכתבי עיתון "כלכליסט". באמצעות טכנולוגיות AI מעובדים הטקסטים למהדורות חדשות בווידאו - שאותן מגישים אווטרים דיגיטליים המבוססים על פניהם וקולם של עורך האתר, אליחי וידל והכתבת אריאלה כרמל. כך, בתהליך אוטומטי ומהיר מפיקה המערכת מתוך טקסטים מקוריים תקציר חדשות יומי בווידאו, מגזין אולפן שבועי ומדורי רוחב ויזואליים - שמתפרסמים באתר ומותאמים גם לפורמטים השונים באפליקציות הרשתות החברתיות.
הפרסום של מקרה המבחן ב-E&P מדגיש כיצד השימוש בטכנולוגיה מבוססת הבינה המלאכותית שיפר משמעותית את חוויית המשתמש, הגדיל את מספר הצפיות במגזין החדשות של האתר, The Edge of Tech, והגביר את המעורבות של קהל העוקבים של CTech ברשתות החברתיות.
E&P ידוע כגוף בעל מוניטין רב בעולם המדיה החדשותית וההוצאה לאור הרב-ערוצית. בנוסף, פרסי EPPY Awards של E&P נחשבים לכבוד היוקרתי ביותר בתעשיית הפרסום החדשותי עבור מצוינות בפרסום דיגיטלי.