סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
צוות Intel Capital
צוות Intel Capital. כהן משמאל (צילום: טל גבעוני )

ליזה כהן מונתה לשותפה בקרן אינטל קפיטל

המינוי נועד לתמוך בהרחבת פעילות הקרן בישראל ולבצע עסקאות גם בתקופה זו. לפני הצטרפותה לאינטל הובילה כהן את ההשקעות בישראל של Innogy וכיהנה כמנהלת השקעות ב-Jerusalem Venture Partners

אינטל קפיטל, קרן ההשקעות התאגידית של חברת אינטל, מינתה את ליזה כהן כשותפה בקרן. המינוי נועד לתמוך בהרחבת פעילות הקרן בישראל, ולבצע עסקאות גם בתקופה זו.
לפני הצטרפותה לאינטל הובילה כהן את ההשקעות בישראל של Innogy, אחת מחברות האנרגיה הגדולות בעולם (שנרכשה על ידי E.ON) וכיהנה כמנהלת השקעות ב-Jerusalem Venture Partners. לאורך השנים היא הובילה השקעות ביותר מ-15 חברות בשלבים מוקדמים. היא נולדה וגדלה בניס, צרפת, ועלתה לארץ לפני 16 שנים. בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ומימון מאוניברסיטת רייכמן ותואר שני בשיווק אסטרטגי מבית הספר למנהל עסקים ופיננסים בלונדון.
Intel Capital נוסדה לפני 32 שנים ומבצעת השקעות בהיקף של 400-500 מיליון דולר בשנה, בעיקר בחברות סטארט-אפ בסבבי A-B. השקעות הקרן הניבו 30 יוניקורנים, למעלה מ-700 אקזיטים, כולל יותר מ-250 הנפקות. תחומי ההשקעות המרכזיים של הקרן הם טכנולוגיות ענן, בינה מלאכותית, סייבר וסיליקון.
בין השקעות הקרן בישראל ניתן לציין את Proteantecs, Overwolf, Neuroblade, WSC Sports, Zenity ו-Duality.