סגור

הארלי דייווידסון שולחת את האופנועים החשמליים שלה לוול סטריט

ממזגת את חטיבת Livewire שלה עם ספאק; חברת הארנק הפתוח תזרים סכום של 400 מיליון דולר, בעוד הארלי דייווידסון תסייע עם 100 מיליון דולר; שווי החטיבה הממוזגת צפוי לעמוד על 1.77 מיליארד דולר, והיא תיסחר בבורסות ניו יורק תחת הסימול LVW

חטיבת האופנועים החשמליים של הארלי דייווידסון, LiveWire, בדרך להפוך לציבורית באמצעות מיזוג עם ספאק. היא תיסחר תחת הסימול LVW.


החטיבה תתמזג עם חברת הארנק הפתוח AEA-Bridges Impact Corp, והעסקה תעניק ל-LiveWire שווי שוק של 1.77 מיליארד דולר.

1 צפייה בגלריה
אופנוע חשמלי LiveWire הארלי דווידסון הארלי דיווידסון
אופנוע חשמלי LiveWire הארלי דווידסון הארלי דיווידסון
אופנוע חשמלי LiveWire של הארלי דייווידסון
(Harley Davidson)

חברת הספאק תזרים סכום של 400 מיליון דולר, בעוד הארלי דייווידסון תסייע עם סכום של 100 מיליון דולר. משקיעה נוספת – יצרנית האופנועים הטייוואנית Kymco - תזרים לעסקה 100 מיליון דולר.
מנכ"ל ויו"ר הארלי דייווידסון Jochen Zeitz יכהן גם כיו"ר החטיבה הממוזגת - וכמנכ"ל לכל היותר לשנתיים. שיעור האחזקה של הארלי דייווידסון ב-LiveWire יעמוד על 74%.
הארלי דייווידסון תהיה אחראית על דיווח התוצאות הרבעוניות של החטיבה הממוזגת, אך אלה יתפרסמו מחוץ לדו"חות של החברה-האם. מ-LiveWire נמסר כי הפיכתה לציבורית בנפרד מהחברה-האם תסייע לה לגייס כספים שמיועדים לפיתוחים חדשים שהיא עובדת עליהם.
הארלי הודיעה במאי השנה כי לראשונה בתולדותיה היא משיקה תת-מותג של אופנועים חשמליים בעקבות תדמית בעייתית בקרב לקוחות פוטנציאליים צעירים. על כן היא השיקה את LIVEWIRE - משפחה של דגמי אופנועים חשמליים שיוצגו באולמות תצוגה נפרדים, שיוקמו לראשונה בקליפורניה ויתרחבו ל"מדינות ידידותיות לרכב חשמלי".