$
הייטק והון סיכון

ZOOMIN מגייסת 52 מיליון דולר בהובלת ג'נרל אטלנטיק

החברה נוסדה ב-2016 על ידי גל אורון, ג'ו גלב וחנן זלצמן וגייסה עד כה 73 מיליון דולר. המנכ"ל: "עברנו בשנה שעברה צמיחה מאוד מהירה והיה ברור לנו שהסיפור שלנו הפך להיות הרבה יותר משמעותי"

מאיר אורבך 14:2830.03.21

ZOOMIN, המפתחת מערכת להנגשה של ניתוח תוכן טכני, גייסה 52 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס C. החברה נוסדה ב-2016 על ידי גל אורון, ג'ו גלב וחנן זלצמן וגייסה עד כה 73 מיליון דולר, ומועסקים בה כ-100 עובדים בשלושה משרדים, תל אביב, ניו יורק ולונדון. את סבב הגיוס הנוכחי, הובילה קרן ההשקעות האמריקאית General Atlantic שהשקיעה גם באפספלייר וריסקיפייד הישראליות. בגיוס השתתפו גם המשקיעים הקיימים Bessemer Venture Partners, Salesforce Ventures ו-Viola Growth.

 

בשיחה עם כלכליסט אמר המנכ"ל גל אורון: "החברה עברה בשנה שעברה צמיחה מאוד מהירה והיה ברור לנו שהסיפור שלנו הפך להיות הרבה יותר משמעותי. לכל חברה עם מוצר עם חומרים טכניים, יש צורך בנו. במיוחד בעולם החדש שאנשים רוצים הכל בעצמם ולא רוצים לחכות לשירות לקוחות. בעבר עבדנו עם חברות גדולות ועכשיו זה מתרחב לחברות יותר קטנות והרבה תעשיות - כל חברה שיש לה תוכן שרוצים לצרוך אותו".

 

גל אורון גל אורון צילום: גבע טלמור

 

הגיוס הקודם של החברה היה רק לפני 4 חודשים ובתקופה זו הצליחה החברה להכפיל את השווי פי 4. "תכננו לגייס יותר מאוחר אבל הבנו שאפשר ללכת עכשיו בצורה אגרסיבית", מוסיף אורון.

 

הפלטפורמה שפיתחה ZOOMIN, אשר נמצאת בשימוש ע"י חברות דוגמת Mastercard, Dell ו- McAfee, מעבדת כמויות גדולות של תכנים טכניים מכל מקור אפשרי בחברה, ומסייעת ללקוחות הקצה לקבל תשובות מותאמות אישית בכל נקודות הקצה שבהן הלקוח פוגש את החברה - פורטל הבית, אתר התמיכה, מוקד שירות הלקוחות ואף במוצר עצמו, תוך הפקה אוטומטית של תובנות והמלצות על בסיס ניתוח דפוסי צריכת התוכן והתנהגות משתמשי הקצה. החברה מתכננת להשתמש בכספים שגייסה להרחבת היצע המוצרים ולהעמקת הפעילות באירופה ובאסיה.

 

בשנת 2020, החברה הכפילה את כמות הלקוחות החדשים בהשוואה לשנת 2019 וראתה עלייה של למעלה מ-300% בהיקף השימוש במוצרי החברה, תוך הנגשת למעלה מ-55 מיליון תשובות טכניות ברחבי העולם בשנה החולפת.

x