$
פרויקטים

אלעד מובילה טרנספורמציה דיגיטלית בקרב הלקוחות הגדולים במשק

בעקבות הקורונה אין היום חברה או ארגון שלא עוברים לזירה הדיגיטלית. לטובתם, מעמיד אגף הדיגיטל באלעד נבחרת של מומחים בתחום, המספקים מעטפת מלאה ותמהיל סינרגטי של עולמות תוכן ופתרונות דיגיטל

בשיתוף אלעד דיגיטל 12:1121.02.21
נבחרת דיגיטל חזקה ומשמעותית של פרסונות יוצאות דופן

אין צורך להציג את אלעד, חברה הקיימת קרוב ל-40 שנה, מעסיקה כ-1,000 עובדים, עם 5 מרכזי פיתוח בתל אביב, ירושלים, נתניה, כפר סבא ובני ברק. החברה מספקת כיום מעטפת מלאה של פתרונות לניהול חוויית לקוח, בעולמות יישומי לקוח ו-CRM, אי-קומרס ודיגיטל, סביבת עבודה מודרנית, מערכות ליבה, אתרים שיווקיים, אזורי פעולות אישיים, דאטה ואנליטיקה.

 

בשנים האחרונות צמח והתרחב מאד תחום הדיגיטל באלעד. זו מיזגה לתוכה חברות רלוונטיות, כדוגמת חברת פישה (Fisha) אותה רכשה בשנת 2018 כדי להאיץ את פיתוח תחום האי-קומרס, או חברת נטקראפט המתמחה ב-UX/UI. מיזוגים אלו הנם חלק מתהליך אסטרטגי, שמטרתו לספק בעבור ארגונים בכלל מגזרי המשק פתרונות דיגיטל סינרגטיים למערכות השירות והמכירות ולאתרי קומרס חזקים, עם חווית משתמש איכותית ותהליכי CRO נכונים.

 

הכל מתחיל וקורה באגף הדיגיטל של אלעד, שאינו דומה לשום אגף דיגיטל שתמצאו בדרך כלל בחברות אחרות. "האגף מורכב מפרסונות צבעוניות ומגוונות" מספר יהודה נעים, מנהל אגף הדיגיטל באלעד. "כולם מומחי דיגיטל, המחוברים לפן המקצועי, אם זה בפיתוח, בחוויית משתמש, במחקר ובעיצוב. בזכות עבודת צוות מגובשת אנו יודעים לייצר ללקוחות פתרונות דיגיטל, אתרים שיווקיים, אזורים אישיים, אתרי סחר, מערכות ליבה, פתרונות BI וצ'אט בוטים, סביבת עבודה מודרנית, מערכות ניהול עובדים מרחוק, מערכות מדידת תפוקה ותשומה – כשהכל עטוף בחוויית משתמש נכונה. בנוסף, אנו מפעילים אקדמיה מקצועית להכשרת עובדים לתחומי הדיגיטל. בוגרי האקדמיה משתלבים בעבודה פנימית בחברה או מוצבים על ידי אלעד בקרב הלקוחות. התלמידים שמסיימים ללמוד אצלנו יוצאים החוצה לשוק העבודה ומפיצים את הבשורה הטכנולוגית בתעשייה."

 

צוות אלעד דיגיטל צוות אלעד דיגיטל צילום: שיווק אלעד

 

טרנספורמציה דיגיטלית לצד השקעה בפרסונליזציה ובחוויית לקוח

בעקבות הקורונה מרבית הארגונים נאלצים כיום לייצר סביבת עבודה מודרנית, מותאמת עובד, הכוללת קולבורציית מסמכים ויכולת עבודה מרחוק. באלעד דיגיטל קיימת מחלקה המתמחה בסביבת עבודה מודרנית (Modern Workplace) ייצור פתרונות ברמת שיחה, שיתוף קבצים ותהליכי FLOW ודיגיטציה בתהליכי העבודה בארגון.

 

"במקרים רבים גילינו שבעזרת הכלים החדשניים שאלעד מספקת, עלתה רמת הפרודוקטיביות של הלקוחות לעומת מה שהייתה לפני הקורונה." מספר יהודה נעים. "דוגמה מצוינת ניתן לראות בפיתוח שעשינו בעבר באלעד לחברת שטראוס, למוצר תמי-4, שאפשר ללקוחות קצה את היכולת לתפעל בעצמם את המכשיר או להזמין טכנאי. הפתרון אפשר הקצאת משאבים למשימות אחרות בארגון. גם המגמות בשוק משתנות ומתעדכנות מיום ליום. ראו למשל את גוגל שכבר הכריזו כי ממאי 2021 הם עומדים לשנות את מנגנון הדירוג ויתחילו לדרג אתרים על פי חוויית משתמש, שילוב של UX/UI ופיתוח נכון. לשם מכוון השוק בשנים הקרובות וחברות מתחילות להיערך לכך כבר עכשיו."

 

שירי טסמן, סמנכ"לית שיווק באלעד מערכות, מוסיפה "גוגל משקף כיום התייחסות של דור חדש וצעיר שכבר נולדו לדיגיטל, צרכנים המעוניינים בשירות איכותי וחלק עם חוויית משתמש נעימה. במקביל לדור חדש של צרכנים, הקורונה גרמה לדור המבוגר, שלפני כן לא היה בדיגיטל, להתחיל גם הוא להשתמש באינטרנט, לצרוך שירותים, לרכוש מוצרים. הקורונה האיצה בתוך חודשים תהליכים שיכלו לקחת שנים, שרק ילכו ויתחזקו".

 

עליית אתרי הקומרס מביאה לאתגרים ומגמות חדשות בדיגיטל

בקרב לקוחות אלעד דיגיטל ניתן למצוא חברות להן עשרות סניפים פיזיים בכל רחבי הארץ. בעקבות הקורונה, כמו רוב המשק גם הן נאלצו בן לילה לעבור ולעבוד דרך אתר אינטרנט אחד שמשרת את כלל לקוחותיהם. באלעד הזדרזו להעניק להם פתרונות כגון שיפורים, שדרוגים, הוספת פיצ'רים לאתרים קיימים, מתן פתרונות OUT OF THE BOX. בזמן שלקוחות אחרים נדרשו להעמיד אתר סחר חדש לחלוטין ולחפש פתרונות, לקוחות אלעד דיגיטל קיבלו מעטפת מומחים מלאה שסייעה להם לצלוח את תקופות הסגר.

 

באלעד דיגיטל קיימת יחידת מומחים לחוויית משתמש ועיצוב, אשר יודעים כיצד למקסםCRO ולהגדיל את אחוז הגולשים המבצעים תהליך רכישה. הדבר מתבצע על ידי שיפור תהליכים וחווית הרכישה שמעצים את החיבור בין הצרכן למותג, כולל צמצום אפשרויות, מניעת הפרעות קוגניטיבית וויזואלית, מיקוד בצרכים ובחיפושים, זירוז תהליך הרכישה למספר קליקים, הקפצת מוצרים נוספים המותאמים אישית לצרכן ועוד. בנוסף, מתמחה אלעד דיגיטל בטכנולוגיות BIו-BA היכולת ללמוד התנהגות צרכנים ולהפיק תובנות מושכלות מבוססות דאטה. בשנת 2019 רכשה אלעד את חברת אקסלנדו (Excelando) המתמחה בפתרונות בינה עסקית ואנליטיקה מתקדמת של דאטה והחיבור עם אלעד דיגיטל היה טבעי. היכולת לקחת נתונים עסקיים ולמנף אותם לטובת שיפור חווית הלקוח משנה את חוקי המשחק.

 

עליית אתרי הקומרס מביאה לאתגרים ומגמות חדשות בדיגיטל עליית אתרי הקומרס מביאה לאתגרים ומגמות חדשות בדיגיטל צילום: shutterstock

 

"אנו עדים לטרנד עולמי התופס תאוצה, והוא מכירה ישירה לצרכנים. מה שמטשטש את הקו בין B2B ל-B2C." משתפת שירי טסמן "למשל, חברת הספורט העולמית נייקי ששינתה מגמה, חתכה את המתווכים בחלק מהמקרים ועברה למכירה ישירה מול הצרכן דרך האתר." שני לקוחות גדולים של אלעד, מובילים בתחום היבוא והיצוא העולמי של מוצרים, עבדו עד לאחרונה דרך מפיצים. שניהם זיהו את הקורונה בתור הזדמנות להתחיל ולמכור ישירות לצרכן הסופי. יהודה נעים מסביר כי "גם לאחר שהחיסונים יגיעו והקורונה תדעך מן העולם, והחנויות והקניונים ייפתחו מחדש, החברות מבינות שהן חייבות לתת פתרון קומרס דיגיטלי מותאם וחזק. אלעד דיגיטל מייצרת פתרונות למגוון רחב של תחומים ביניהם ריטייל, הנעלה, אופנה, מזון, פארמה, ובריאות, כולל תחום ה- TELEMEDICINE המשווק תחת השם רפואה היברידית ומאפשר לזמן תור, לתקשר ישירות עם הרופא דרך הטאבלט או הנייד, לראות פידבקים והמלצות על רופאים ולהשוות ביניהם."

 

מייצרים מעטפת קולקטיבית וסינרגטית של פתרונות תוכן

בין הלקוחות הגדולים של אלעד ניתן למצוא בנקים, ארגונים מוסדיים ומשרדים ממשלתיים. אצל רובם ככולם ניתן לראות שיפור משמעותי באתרי האינטרנט ובחוויית השירות הניתנת לגולש, במיוחד בתקופת הקורונה. בתחום התחבורה קיימות היום בישראל ארבע חברות שמציעות שכבת שירותים שאלעד הקימה בעבור משרד התחבורה, שמאפשר לאותם גופים לקבל בזמן אמת נתונים ולספק שירותי תשלום למשתמש הקצה. טכנולוגיה זו תייעל את דרכי הניידות של כלל הציבור בארץ.

 

מהו החזון של אלעד דיגיטל לשנים הבאות? על פי יהודה נעים "המגמה בשנים הבאות היא לשים את משתמש הקצה במרכז, להעניק לו חוויה שירותית ותפעולית שהיא WOW, בשילוב היכולת לעשות סגמנטציה ולתת לכל משתמש בדיוק את מה שהוא צריך. הכל הופך להיות פשוט יותר, מהיר יותר, נגיש יותר, בכל מקום ובכל זמן דרך הנייד או בטלוויזיה החכמה."

 

לאלעד דיגיטל היכולת לקחת ארגונים או חברות מסורתיות שלא "נולדו" לעולם הדיגיטל, ולהפוך אותם ל-BORN to DIGITAL Experience. "בשלב הראשון אנו עורכים מחקר צרכי לקוח ומבינים מה הביזנס דורש ומה לקוחות הקצה צריכים." מסביר יהודה נעים. "לאחר מכן מייצרים קונספט UX שהוא פתרון קונספטואלי של חוויית משתמש, מאפיינים אתר שה-UX שלו מותאם לפרסונות המרכזיות להן יינתן מענה, מעצבים את האתר על פי ערכי המותג, וכמובן שהכל מתקיים בכפוף למסגרות תקציב ו-TIME TO MARKET, וממשיך לפיתוח מוקפד ואיכותי, עד לעלייה לאוויר. גם לאחר מכן אנו מלווים את הלקוח וממשיכים ללמוד, לשפר ולהשתפר."

 

לפרטים נוספים לחצו כאן>>

 

x