$

30 דקות או פחות

"באירופה מבינים קצת יותר מאשר בארה"ב את השינוי הצפוי בשוק הרכב"

איך נראה בעתיד של תעשיית האוטו-טק הישראלית ולמה צריך קהילה שמרכזת את כל הגופים שפועלים בתחום התחבורה החכמה בארץ - אורלי דהן, מנכ"לית קהילת אקומושן, עם כל הפרטים בפודקאסט "30 דקות או פחות"

שירות כלכליסט 14:3903.03.19

בישראל פועלות כיום מאות חברות בתחום התחבורה, אבל המצב לא תמיד היה כך. ב-2012, כשעוד היה צריך לקדם את הפעילות הזו ולהסביר על מה בכלל מדובר, החלה לפעול בארץ אקומושן - קהילת התחבורה החכמה בישראל, גוף שמייצג למעלה מ-600 סטארט-אפים, עשרות חברות רב לאומיות, גופי אקדמיה, ממשל ועוד.

 

אורלי דהן היתה היזמת הראשונה של הקהילה הזאת, כשהקימה את חברת הקטנועים החשמליים הישראלית בליץ, וכיום היא המנכ"לית של אקומושן. בשנתיים האחרונות הקהילה אותה היא מנהלת עומדת בצומת קריטי של אחת התעשיות המתפתחות ביותר בארץ - קהילה שהוציאה מתוכה אקזיטים ענקיים כמו ווייז, ארגוס או מוביליאיי והצמיחה חברות ענק שגייסו עשרות רבות של מיליוני דולרים כמו אינוויז, ואלנס ואוטו-טוקס.

 

אורלי דהן אורלי דהן צילום:ע נבר לוי

 

 

 

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

 

אחרי סבב בתערוכות הרכב הגדולות, דהן מספרת בראיון לפודקאסט "30 דקות או פחות" כי "באירופה מבינים קצת יותר מאשר בארה"ב את השינוי הצפוי בשוק הרכב" ומסבירה מה צופן העתיד של שוק האוטו-טק הישראלי, למה צריך קהילה כזו שתפעל תחת משרד ראש הממשלה, ומה היא תעשה אם תהפוך יום אחד למנכ"לית משרד התחבורה?

 

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

 

מראיינים:

נבות וולק, איש הייטק.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x