• תפריט
הייטק והון סיכון

האלגוריתם יעצב: טיילור ברנדס גייסה 4 מיליון דולר

הסטארט-אפ הישראלי משתמש בטכנולוגיה של למידת מכונה וזיהוי דפוסים ליצירת שפה גרפית כוללת לחברות ועסקים ללא שימוש בטמפלייטים קבועים מראש. את הגיוס הובילה הקרן האירופית מנגרוב קפיטל

מאיר אורבך 11:5302.11.16

חברת הסטארט-אפ הישראלית טיילור ברנדס גייסה 4 מיליון דולר בהובלת הקרן האירופית מנגרוב קפיטל (Mangrove Capital Partners) שהשקיעה בין היתר ב-Wix וSkype . להשקעה הצטרפה קרן Disruptive Technologies של טל בר נוח שהובילה את הסיבוב הראשון של החברה.

 

טיילור ברנדס נוסדה ב-2014 על ידי יהלי סער שמשמש כיום בתפקיד המנכ"ל, נדב שץ הטכנולוג הראשי של החברה ותום להט המעצב הראשי. החברה מציעה פתרונות מיתוג לחברות ועסקים קטנים המבוססים על אלגוריתם. טיילור ברנדס משתמשת בטכנולוגיה של למידת מכונה וזיהוי דפוסים לצורך יצירה מיידית של כל השפה הגרפית, החל מלוגו ועד לקמפיינים פרסומיים שלמים במחירים נגישים. היא מונה כיום 14 איש בניו יורק ותל אביב, ולפי הנתונים שמסרה יש לה כבר כחצי מיליון משתמשים.

 

 צילום: צילום מסך

 

"בימים אלו אנו מרחיבים את המשרד הישראלי באופן ניכר ושוכרים מתכנתים, מעצבים, אנשי שיווק ומוצר. המימון החדש יסייע להרחבת מערך החברה בארץ ויתרום לבניית שירות המינויים החדש של החברה - Studio Brands Tailor - המאפשר עיצוב בלתי מוגבל של חומרי מיתוג״, אומר יהלי סער, מנכ״ל החברה. ״מחוות תפוחים בגרמניה לחנויות קפה בניו יורק, השירות שלנו נותן לבעלי עסקים קטנים את היכולת להתחרות עם הרשתות הגדולות שמעסיקות משרדי מיתוג ותדמית יקרים. אנחנו הכלי שעוזר לבית הקפה השכונתי להלחם בסטארבאקס״.

 

״החזון של Tailor Brandsלטלטל את המודל של עולם המיתוג על ידי אוטומטיזציה של התהליך הוא שגרם לנו להיות מעורבים מהשלב הראשון״, אמר בר-נוח, שותף ב-P.L Technologies Disruptive . ״אנחנו מאמינים שכמות הלקוחות המשמעותית שהחברה משכה עד כה, לצד המימון החדש, מציבים את Brands Tailor בדרך להיות תקן הזהב של השוק הזה״.

 

"אנחנו יודעים לספק את השירותים של חברות מיתוג גדולות, מעיצוב של מיתוג אפקטיבי ועד בניית קריאייטיב לעמוד פייסבוק או למסעות פרסום, בצורה אוטומטית לחלוטין, בשבריר מהמחיר ובצורה מיידית. לא ע״י שימוש בטמפלטים אלא באמצעות אלגוריתמים, Pattern Recognition ולמידת מכונה שמאפשרים לחברה להבין את הלקוח ולעצב בשבילו", אומר יהלי סער.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x