שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
כושר

אימון אישי: היט-סטריה

אימוני ההיט מחטבים ומשפרים משמעותית סיבולת לב־ריאה וכוח. כמה חבל שזה כל כך קשה

סיון אבוקאי 08:3325.10.16

שיפור ביצועים ושריפת קלוריות — אלו שתי הנקודות העיקריות שבהן התרכזתי בהפוגות של 15 שניות בין התרגילים שנתנו לי להסדיר (איכשהו) את הנשימה, במהלך אימון HIT MAX בסטודיו “נקסט” של עומר רוזנברג. אימוני HIT(Intensity Interval Traninig) הם אימונים בעצימות גבוהה, המביאים את המתאמן לצריכת חמצן מרבית ויוצרים גירוי גבוה מאוד לסיבולת לב ריאה.

 

 אימון כושר היט אימון כושר היט צילום: אוראל כהן

 

מהלך השיעור מורכב מרגעי “שיא” של מאמץ אינטנסיבי ומנוחה ביניהם. ככל שהאימון מתקדם יותר, כך רגעי השיא קשים יותר וההפוגות קצרות יותר. האימון של רוזנברג קשה במיוחד ומיועד לבעלי ניסיון בתחום וכושר גבוה: שעה רצופה (במקום 40 דקות כנהוג) של דופק גבוה ותרגילי כוח, שחלק מהם נעשים בזוגות כדי להעלות את האתגר, משום שנדרשת יכולת תיאום עם בן הזוג ושמירה על קצב גבוה, על מנת לא להאט את המתאמן השני. ויתור עצמי לא בא בחשבון. עם זאת, בזכות המקצועיות של רוזנברג ופיקוחו על כל מתאמן, גם בעלי כושר נמוך יותר צלחו את האתגר. השיעור מומלץ לחובבי עבודת סטודיו בעלי כושר גבוה, ולמעוניינים באימונים לצורך ירידה במשקל (הגוף ממשיך לעבוד גם אחרי סיום האימון).

 

כתובת: רח’ אריה דיסנצ’יק 8 תל אביב, סטודיו נקסט. מחיר: 70-65 שקל.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x