$
ועידת הקיימות 2014
ועידת הקיימות גג עמוד

ענת גבריאל: "מודל העסקים של יוניליוור מבוסס על צמיחה שבמרכזה נושא הקיימות"

יו"ר ומנכ"לית יוניליוור אמרה בוועידת הקיימות לעסקים של "כלכליסט" כי "בפיתוח מוצרים, אנחנו דואגים לייצר לא רק חדשנות לצרכן אלא גם מענה לקיימות"

נורית קדוש 10:3510.11.14

"כדי שקיימות לא תהפוך טרנד חולף, חברות עסקיות צריכות לבחון מה המודל העסקי שיאפשר זאת ולפתח מודל עסקי שיסתכל על קיימות", כך אמרה ענת גבריאל, יו"ר ומנכ"לית יוניליוור ישראל בוועידת הקיימות לעסקים של "כלכליסט" בתל אביב.

 

"יוניליוור ברחבי העולם מוכרת בשנה מעל 51 מיליארד יורו, כך שהיכולת שלה להשפיע על הסביבה מאד גבוהה ולכן החברה חייבת להיות חלק מהפתרון הסביבתי. אנחנו רוצים להכפיל את הגודל שלנו ולצד זה היעד הסביבתי שלנו הוא להוריד בחצי את טביעת הרגל הסביבתית שלנו".

 


  

לדברי גבריאל, מודל העסקים של החברה מבוסס על צמיחה שבמרכזה נושא הקיימות. "בפיתוח מוצרים, אנחנו דואגים לייצר לא רק חדשנות לצרכן אלא גם מענה לקיימות". כך לדוגמא, החברה המהווה יצרנית הדאודורנטים הגדולה בעולם, פיתחו דאודורנט באריזה מוקטנת המאפשר את אותה כמות שימושים, תוך הפחתת כמות הפחמן הדו חמצני הנפלט מהן וצמצום כמות האריזה המושלכת לפח בסיום השימוש במוצר.

 

ענת גבריאל בוועידה. " אנחנו דואגים לייצר לא רק חדשנות לצרכן אלא גם מענה לקיימות" ענת גבריאל בוועידה. " אנחנו דואגים לייצר לא רק חדשנות לצרכן אלא גם מענה לקיימות" צילום: עמית שעל

 

גבריאל רואה גם בפעילות למען החברה תרומה סביבתית ועובדי החברה בישראל התנדבו בשנה החולפת במשך למעלה מ- 3,000 שעות בעשיה למען החברה.

 

אמצעי נוסף בו עושה גבריאל שימוש הוא באמצעות המותגים עצמם המעבירים תכנים ערכיים דוגמת חברת הגלידות המפתח שלגונים לילדים על בסיס מפרט ערכים תזונתיים קבועים, המגבילים את כמו. הסוכר, השומן והקלוריות במוצר. מותג הטואלטיקה 'דאב' מעביר תכנים של דימוי גוף בריא ומותג הדגנים מעביר תוכנית חינוך לתזונה לתלמידים בשם 'תפור עלי'".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x