• תפריט
אינטרנט

שירות שמירת הקישורים דלישס נמכר למקימי יוטיוב

לאחר חודשים של היסוסים ושמועות, מכרה יאהו את השירות הפופולרי למייסדי אתר הסרטונים, שפתחו סטארט-אפ חדש בשם AVOS

יוסי גורביץ 11:1328.04.11
לאחר חודשים של היסוסים ושמועות על סגירת השירות, הודיעה אמש (ד') יאהו כי היא מוכרת את שירות שמירת הסימניות הפופולרי דלישס לסטארט-אפ AVOS, המנוהל על ידי שני מייסדי יוטיוב לשעבר, צ'אד הארלי וסטיב צ'ן. לא נמסרו פרטים על מחיר העסקה. משתמשי דלישס קיבלו הבוקר הודעה הקוראת
להם להעביר את המידע שלהם ישירות מדלישס ל-AVOS, ויאהו ציינה כי השירות הנוכחי ייסגר ביולי השנה.

 

ב-AVOS אמרו כי הם "מתלהבים" מהרכישה החדשה, וכי החברה החלה לבנות "צוות ברמה עולמית" שמטרתו תהיה "לבנות את שירות מציאת המידע הטוב ביותר ברשת". בחברה טוענים כי הבעיה העיקרית של האינטרנט היא עומס המידע , ודלישס עשוי לסייע בפתרונה.

 

הבלוג גיגה-אום מעריך כי AVOS תנסה להפוך את דלישס, שמכיל אלמנטים חברתיים, לשירות ליצירת "גרף חברתי" של קישורים, ובמידה מסוימת להתחרות עם גוגל על אמצעי ארגון מידע חדשים.

 

דלישס נרכש על ידי יאהו ב-2005, אך החברה לא הצליחה לשלב אותו בשאר שירותיה או למנף אותו בדרך אחרת כלשהי. מסמך של יאהו שדלף בדצמבר האחרון כלל את דלישס ברשימת השירותים "שהשמש אמורה לשקוע עליהם". כתוצאה מכך נרשם זעם רב בקרב משתמשי השירות, שחשבו שהחברה עומדת לסגור אותו. יאהו תיקנה את הודעתה והבהירה שבכוונתה למכור את דלישס.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x