סגור
כנס פייסבוק

לא צריך להגיד יותר מדי איך ומה לעשות, כמו שהיה בעבר: השיווק הדיגיטלי של מטא בעידן הAI

בשנים האחרונות, עולם השיווק הדיגיטלי עובר שינויים משמעותיים – בין השאר בעקבות התקדמות מערכות ה-AI. אז כיצד הבינה המלאכותית משנה את הקמפיינים הדיגיטליים? הגענו למשרדי Meta בישראל כדי לשמוע איך היא עוזרת למפרסמים לצמוח על גבי הפלטפורמות שלה, ושוחחנו עם כמה מהקולות בולטים בתעשייה כדי להבין את הטרנדים החמים

בשנים האחרונות, השיווק הדיגיטלי עבר מהפכה עם השימוש הגובר בבינה מלאכותית. פלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם, בעזרת כלים כמו Advantage+ מאפשרות למפרסמים להאיץ את קמפיינים בצורה אוטומטית וממוקדת. "לא צריך להגיד יותר מדי איך ומה לעשות כמו שהיה בעבר״, אומר שי חן, מנכ"ל ומייסד Flycatcher שמייצרת צעצועים טכנולוגיים לילדים, ״המנוע של Meta יודע לבד לפי הקמפיין, הקהלים והדאטה שלנו איך להריץ את הדברים." נוכחת נוספת באירוע הייתה ירדן סולמי, מנכ"לית Predicto, שסיפרה לנו: ״בשבילנו, השימוש בכלי AI של Meta משנה את כל התמונה. אנחנו משתמשים בכלי שנקרא Advantage+ Sales Campaign. אנחנו אמורים לסמוך לחלוטין על המערכת, לתת לה את קהלי היעד הכי רחבים, והמערכת עושה אופטימיזציה על בסיס הלמידה של קהלי היעד וביצועי הקמפיינים שלנו. זה שיפר את התוצאות שלנו בצורה מהותית."
עודד הרט, מנכ״ל MDalgorithms סיפר כיצד סרטוני ה-Reels מאפשרים לחברה להגיע ללקוחות וקהלים חדשים. הוא הוסיף: ״פיתחנו טכנולוגיה ייחודית שמאפשרת לקחת תמונה של העור או השיער ולקבל טיפול מותאם אישית עד הבית. בגלל שיש לנו מוצרים פיזיים, וגם אפליקציה שעושה משהו חוויתי, AI מהווה חלק גדול ממה שאנחנו עושים וכך הגענו למיליוני אנשים עד היום״. תום פינצ'וק, VP Marketing בחברת Navan שפיתחה פלטפורמה לניהול נסיעות עבודה והחזרי הוצאות, סיפר כיצד החברה מגיעה לעוד ועוד לקוחות חדשים דרך מודעות ה-Reels, לצד הסטוריז והפוסטים: ״בנינו מכונה שיודעת למצוא את קהלי היעד הרלוונטיים לנו במטא דרך עשרות מודעות שאנחנו מייצרים על בסיס שבועי ומעלים לפלטפורמות. הצופים במודעות יכולים להירשם לפלטפורמה מיידית, ולהתחיל מיד לנהל את הטראוול בחברה שלהם — מבלי לדבר עם איש מכירות מטעם החברה.״ חן גלנץ שטרן, Director of Growth ב-Sciplay, סיפרה כיצד החברה עושה שימוש בכלי ה-GenAI של Meta כדי ליצור גרסאות נוספות של טקסטים למודעות, להגיע לסוגי קהלים נוספים וליצור מעורבות גבוהה יותר – וכך לנצל את התקציבים בצורה אפקטיבית יותר. ״זה הופך את הפרסום לממוקד, פרסונלי ויעיל הרבה יותר״, סיכמה.
עם התקדמות הטכנולוגיה וההתפתחות של כלי AI, השיווק הדיגיטלי נמצא בראשיתה של מהפכה. ככל שהמערכות יהיו חכמות יותר, דלתות חדשות ייפתחו בפני אפשרויות חדשות ומרתקות בתחום. תמשיכו לעקוב.