סגור

המלצר שלכם להיום: אפליקציה, השף: רובוט

חברת הפודטק הישראלית SavorEat השיקה רובוט שמכין המבורגרים בהזמנה אישית, המגיעה מאפליקציה אותה מוריד הלקוח. שיתוף הפעולה הראשון – עם רשת ההמבורגרים BBB



יותר ויותר אנשים פונים בשנים האחרונות לאכילת תחליפי בשר. חלקם עושים זאת מטעמים אידיאולוגיים, אך רובם מטעמי בריאות ומתוך רצון להימנע מהשומן הרווי והכולסטרול הגבוה המגיעים עם רוב מנות הבשר.
חברת הפודטק הישראלית SavorEat פיתחה טכנולוגיה לייצור תחליפי בשר שמקורם בצומח, המספקים ללקוח טעם וחוויה כמו של אכילת בשר אמיתי, ונעשים בצורה של ייצור דיגיטלי – על ידי רובוט חכם שנשלט על ידי הלקוח בלבד, באמצעות אפליקציה.
דרך האפליקציה יכול הלקוח להגדיר את ההעדפות שלו, החל משיעור החלבון/השומן במנה, דרך גודל המנה ועד לשיטת הצלייה. כאשר הלקוח שולח את ההזמנה, הרובוט מתחיל להכין אותה באופן מיידי. בזמן ההמתנה, יכול הלקוח להמשיך להעביר את הזמן באפליקציה, על ידי משחק אינטראקטיבי.
חשיפת ההמבורגר החדש נעשתה במסגרת שיתוף פעולה עם רשת ההמבורגרים BBB, ואנחנו הגענו לסניף הרצליה פיתוח של הרשת על מנת לחזות בפלא במו עינינו, וכמובן גם לטעום. במקום פגשנו את רחלי ויזמן, מנכ"לית SavorEat, שהסבירה לנו על הטכנולוגיה, על שיתופיה הפעולה הנוספים הצפויים בעתיד ועל המוטו שעומד מאחורי העשייה של החברה: להיות כמה שיותר בריאים וידידותיים בשביל לספק חלופה טובה, איכותית וטעימה, שתענה על היקף הביקוש. צפו