סגור

TOP SEAMALL מביא לאשדוד את הסטנדרט החדש והיוקרתי ביותר במגדלי משרדים

בשורה ענקית לחברות שמחפשות משרדים אטרקטיביים מחוץ לאזור המרכז. לקראת סוף שנת 2024 ייפתח באשדוד TOP SEAMALL שיציע לשוכרים תנאי עבודה מעולים עם נוף לים, קרבה לאזורי מגורים ולנמל אשדוד, נגישות גבוהה ואת כל הגודיז והחוויות שמציע קניון סימול הצמוד.

סצנת ההייטק באשדוד נמצאת בשנים האחרונות בתנופה, והביקוש למשרדים בעיר הולך ועולה. הסיבה לכך שהרבה חברות מחפשות היכן להקים משרדי לוויין באזורים מרוחקים מהעומסים ומיוקר השכירות של המרכז. כאן נכנסת לתמונה העיר אשדוד שהפכה ליעד אטרקטיבי. אך מסתבר שעד היום לא היה קיים באשדוד קומפלקס משרדים שעומד בסטנדרטים הגבוהים של מבנים דומים שמוצאים בתל-אביב, הרצליה, רעננה ודומותיהן.
הבשורה הגדולה שבפתח היא השקתו המתוקשרת של TOP SEAMALL באשדוד – פרויקט שמרכז במתחם אחד את כל מה שמנהלי ועובדי החברות חולמים עליו - אקוסיסטם שוקק וחדשני המשלב עסקים ועבודה לצד מתחם קניות ובילוי, בלוקיישן הכי מרכזי ונגיש לתושבי האזור.
3 צפייה בגלריה
מגדל המשרדים הכי מבוקש באשדוד מציג שילוב של עבודה ולייף סטייל
מגדל המשרדים הכי מבוקש באשדוד מציג שילוב של עבודה ולייף סטייל
מגדל המשרדים הכי מבוקש באשדוד מציג שילוב של עבודה ולייף סטייל
(Viewpoint)
מיישר קו עם קמפוסי העסקים והטכנולוגיה המתקדמים בעולם
TOP SEAMALL מסתמן כמגדל הראשון מסוגו באשדוד שמיישר קו עם המגמות העדכניות ביותר בעולם העסקים וההייטק. הוא ישלב כאמור משרדים ומסחר ברמה הגבוהה ביותר ומהווה הזדמנות אטרקטיבית לחברות המעוניינות למקם משרדיהן בלב העיר אשדוד.
המגדל החדש נבנה בהשראת הקמפוסים המובילים בארץ ובעולם של ענקיות הייטק כמו מיקרוסופט, גוגל, אפל ואמזון, כשהוא מתוכנן להציע לאלפי עובדים שילוב מאוזן ואקסקלוסיבי בין WORK , WELLNESS ו-LIFESTYLE. המגדל יהיה בן 25 קומות, מתוכן ייבנו 10 קומות חדשות מעל המגדל הקיים כיום, הממוקמות ממש מעל קניון סימול הידוע של אשדוד. השטח הכולל להשכרה יעמוד על כ- 10,000 מ"ר ויכיל משרדי יוקרה החל מ-100 מ"ר המיועדים לחברות הייטק, מרפאות, עורכי דין ועוד. אין ספק שכל מי שישכור חלל ויעבוד במגדל הזה ירוויח בהרבה מובנים, הן מבחינת האיכות והן מבחינת הלוקיישן המרכזי, שקרוב מאד לים ולנמל אשדוד.
נוף מרהיב לים ועיצוב חדשני של בכירי האדריכלים בשוק
שווה לדבר על הנוף של TOP SEAMALL שאפשר לתארו במילה אחת - מרהיב. מחלונות המשרדים יש תצפית פנורמית עוצרת נשימה על כל העיר אשדוד ועל רצועת החוף המשתרעת לעבר האופק. דמיינו שאתם צופים מחלון משרדכם לעבר ים כחול הנושק לחולות זהובים, ואם זה לא מרומם את האווירה במשרד ומשפר את רמת העבודה וגאוות העובדים, אנחנו לא יודעים מה כן.
המבנה כולו מעורר השראה ברמה שטרם נראתה בעיר אשדוד או בסביבה בכלל. על התכנון אחראי האדריכל הידוע גנאדי טרוינין, ועל עיצוב הפנים חתומים סטודיו MU בניצוחם של אורי בן דרור ומיקי אנקווה ששמם מתנוסס על אתרים ומתחמים אייקוניים בעולם ובישראל, ביניהם שרונה מרקט בתל-אביב. במגדל TOP SEAMALL הם בחרו ללכת על קו אלגנטי מסוגנן תוך שימוש נרחב בחומרי מתכת ועץ, גווני צבע רכים ונעימים לעין, חיפוי רב שכבתי לקירות וסרגלי עץ לינאריים, כשכל העיצוב והגימורים ברמת PREMIUM. התוצאה המתקבלת נראית על-זמנית ומרשימה ביותר, הן כלפי חוץ והן מבפנים, עם לובי יוקרתי מעוצב בחלל כפול, 6 מעליות מהירות בסטנדרט מונו, קבלה ראשית, חדרי נוחיות בכל קומה, שירותי שמירה ואבטחה ועוד אלמנטים מפנקים. ראוי לציין שכל התכנון והבנייה נעשו עם דגש על בנייה ירוקה וחיסכון באנרגיה, במים ובחומרי גלם עם מינימום פגיעה בסביבה, כפי שנהוג ומקובל בקמפוסים המתקדמים ביותר בעולמות ההייטק.
3 צפייה בגלריה
TOP SEAMALL מביא לאשדוד את הסטנדרט החדש והיוקרתי ביותר במגדלי משרדים
TOP SEAMALL מביא לאשדוד את הסטנדרט החדש והיוקרתי ביותר במגדלי משרדים
TOP SEAMALL מביא לאשדוד את הסטנדרט החדש והיוקרתי ביותר במגדלי משרדים
(Viewpoint)
יותר נגישות ומינימום פקקים במיקום הכי מרכזי בעיר אשדוד
אחת הסיבות כידוע שיותר ויותר חברות פותחות משרדי לוויין או מעתיקות את מקומן לאשדוד ולערים נוספות היא הרצון להתרחק מפקקי התנועה האין סופיים של מרכז הארץ, ולעשות לעובדים חיים קלים ככל הניתן מבחינת דרכי הגעה אל המשרד וחזרה הביתה. TOP SEAMALL ממוקם באופן אופטימלי למשימה, כשהוא מאפשר נגישות קלה, נוחה ומהירה ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית מכל חלקי העיר או הישובים הסמוכים. גם מבחינת חיפוש חניה אין שום בעיה, כשלרשות עובדי המקום יש שלושה מפלסי חניון תת קרקעי הכוללים כ-600 מקומות חנייה כולל חניות לאורחים ולמוזמנים.
הזכרנו כבר שהמיקום סופר-מרכזי? מגיעים לעבודה באוטובוס או רכבת? אתם שתי פסיעות מהתחנה המרכזית. יש לכם במקרה סידורים דחופים בעירייה? היא ממש לידכם. אתם שוחרי תרבות? תמצאו את מוזיאון אשדוד לאמנות ומרכז מונארט לתרבות במרחק קצר. גם נמל אשדוד המקסים שזכה בתור אחד הנמלים היפים בעולם ובישראל ממוקם 10 דקות מכם.
הקניון הצמוד שהופך את יום העבודה לחוויה מהנה
אך ללא ספק הצ'ופר הגדול מכולם הוא ש- TOP SEAMALL נמצא בעצם מעל קניון סימול. מרכז הקניות והבילוי הזה קיים כבר 20 שנה וממש לאחרונה עבר מתיחת פנים רצינית מבחינת העיצוב, הנראות והפונקציונליות כשהיום הוא משתרע על 3 קומות מסחר בשטח של 17,000 מ"ר. כך יוכלו עובדי החברות להנות עד השעות המאוחרות של היום מקרוב למאה חנויות, רשתות מובילות ובתי עסק שמציעים הכל מהכל – אופנה וביגוד, טיפוח וקוסמטיקה, תכשיטים ושעונים, נעליים, אקססוריז, אופטיקה, ילדים ותינוקות, מוצרי בית ומתנות, ספרים וציוד משרדי ועוד. בין הרשתות הגדולות והמוכרות אפשר למצוא את ZARA, FOX, PULL&BEAR, BERSHKA, FOOT LOCKER והמשביר לצרכן. כמובן שלא נשכח לציין את ההיצע הקולינרי של קניון סימול שמציע אוכל בכל הסגנונות כולל סניף של ארומה, בליקר בייקרי, רולדין, פרימור בעיר, אושי אושי ועוד. זאת בנוסף לשישה אולמות קולנוע ומועדון כושר חדיש ומאובזר של רשת swift שאפילו כולל בריכת שחייה מקורה. איכות חיים פר אקסלנס.
3 צפייה בגלריה
בין קמפוס למשרד יוקרתי: תכיר את TOP SEAMALL החדש באשדוד
בין קמפוס למשרד יוקרתי: תכיר את TOP SEAMALL החדש באשדוד
TOP SEAMALL מגדיר מחדש את מתחמי המשרדים והעסקים בעיר אשדוד
(Viewpoint)
מי שעומדים מאחורי פרויקט TOP SEAMALL הם JTLV - קרן לייזום השבחה וניהול נדל"ן, לאה הלנה נדל״ן ויוניון נכסים. JTLV מתמחים בהקמה ובניהול של נכסים מניבים בכל הארץ, ביניהם מגדלי ומתחמי משרדים וקניונים מובילים כמו קניון רננים, קניון סביונים, קניון סימול, קניון רמות, REDESIGH בקריות ופרנדלי בורוכוב בגבעתיים. הקרן גם מובילה פרויקטים רחבי היקף של יזום והשבחת נכסים במסגרתם היא אחראית על ניהול, תכנון וקידום הפרויקטים מרמת הקונספט, דרך שלב התכנון ועד שלב הביצוע. החזון המוביל את JTLV מעל לעשור הוא לייצר חיבור בין הנכסים לבין הקהילה תוך דגש על חוויה איכותית ומהנה לקהל המבקרים. ב-TOP SEAMALL הושקעו מעל 100 מיליון ₪ כשהוא פונה לבעלי חברות, אנשי עסקים, יזמים ומנהלים וכל מי שיש להם צורך בסביבת עבודה איכותית ויוקרתית שמשלבת מיקום מנצח, סביבת עבודה שוקקת וירוקה, מתחם בילוי ושופינג וחניה צמודה.