סגור

ענקית הטכנולוגיה AT&T פותחת בארץ תוכנית ייחודית להעסקת עובדות ועובדים בתחילת דרכם בהייטק

העובדים שיתקבלו ייהנו מהכשרות טכנולוגיות ומקצועיות וליווי צמוד של מנטורים

ענקית הטכנולוגיה והתקשורת האמריקאית AT&T, המעסיקה למעלה מ-150 אלף עובדות ועובדים ברחבי העולם, מתוכם כ-500 בישראל, פותחת לראשונה בישראל תוכנית ייחודית להעסקת עובדות ועובדים בתחילת דרכם - בהשקעה של מיליוני דולרים. זו המדינה הראשונה מחוץ לארה"ב בה נפתחת התוכנית. במרכז המחקר והפיתוח של החברה בארץ ראו לנכון להשיק את התוכנית דווקא בתקופה זו בישראל, מתוך כוונה לתמוך בתעשיית ההייטק המקומית.
במסגרת התוכנית לפיתוח טכנולוגי, TDP, ראשי תיבות של Technology Development Program, המשתתפים המתקבלים אליה לאחר כל שלבי המיון, יגויסו לחברה כעובדים מהיום הראשון. למחזור הראשון של התוכנית יתקבלו 20 עובדות ועובדים בעלי תואר רלוונטי שהינם ג'וניורים ללא ניסיון או בעלי ניסיון מקצועי של עד כשנתיים בתעשייה.
העובדים שיתקבלו, יעבדו במגוון המוצרים הטכנולוגיים של מרכז המו"פ הישראלי, ביניהם תפקידי פיתוח תוכנה, דאטה אנאליטיקס ועיצוב מוצר. בתוך כך, יקבלו העובדות והעובדים ליווי צמוד מרשת של מנטוריות ומנטורים מקצועיים, ויעברו הכשרות טכנולוגיות ומקצועיות מגוונות, מתוך הנושאים הנמצאים בליבת העשייה של מרכז המו"פ AT&T Israel. אחת מהמטרות העיקריות של התוכנית היא להעניק לעובדים בנקודת ההתחלה של הקריירה כלים להשתלבות בעולם ההייטק, ולכן המשתתפים בתוכנית יקבלו גם הכשרה של כישורי עבודה כלליים (Soft Skills).
1 צפייה בגלריה
דנה צוקרמן, מנהלת קבוצת פיתוח במרכז המחקר והפיתוח AT_altT Israel ומנהלת TDP ישראל
דנה צוקרמן, מנהלת קבוצת פיתוח במרכז המחקר והפיתוח AT_altT Israel ומנהלת TDP ישראל
דנה צוקרמן, מנהלת קבוצת פיתוח במרכז המחקר והפיתוח AT&T Israel ומנהלת TDP ישראל
(בר שניר)
תוכנית TDP של חברת AT&T יושמה בהצלחה ב-20 השנים האחרונות בארצות הברית בלבד, עם מאות בוגרים ובוגרות המסיימים אותה מדי שנה. בממוצע, כ-98% מבוגרי התוכנית בוחרים להמשיך לעבוד ב-AT&T לאחר סיומה. בחברה מקווים שהתוכנית תזכה להצלחה מקומית כפי שהיא זוכה לה בארה"ב. הבאת התוכנית לארץ מצטרפת למהלך נרחב יותר של ענקית הטכנולוגיה AT&T בישראל, במסגרתו החברה משקיעה משאבים רבים בפיתוח הפעילות המקומית שלה ובקהילת ההייטק המקומית, מתוך הבנת הפוטנציאל בשוק הישראלי והרצון לתמוך בצמיחתו. החברה מרחיבה את המשרות הפנויות אותן היא מחפשת לאייש בישראל ולאחרונה החלה להשקיע בסטארט-אפים ישראלים באמצעות קרן ההשקעות שלה.
דנה צוקרמן, מנהלת קבוצת פיתוח במרכז המחקר והפיתוח AT&T Israel ומנהלת TDP ישראל: "השנים הראשונות של כל עובד ועובדת הינן משמעותיות ביותר בעיצוב הקריירה. קיימת חשיבות מכרעת להקנות הרגלי עבודה נכונים כבר בתחילת הדרך המקצועית, כיוון שהם יכולים להשפיע על כל הזדמנות מקצועית שייפגשו לאורך השנים. המטרה שלנו ב-AT&T היא לסייע ולהכין את העובדות והעובדים לחיים המקצועיים ולהכשיר את הדור הבא שלנו ושל האקוסיסטם הישראלי".