סגור
כדאי להכיר

שמים קפיטל מבית שמיים סוכנות לביטוח: המומחים שלכם לעניינים פיננסיים

לשמיים קפיטל מבית שמיים סוכנות לביטוח ולצוות הפיננסי שלה יש את כל הניסיון והכלים להשיג בעבורכם את הטוב ביותר

מרגישים שהכסף מנהל אתכם במקום שאתם תנהלו אותו והייתם רוצים להרגיש אחרת?
הכירו את חברת הבת של שמיים סוכנות לביטוח, חברת שמים קפיטל, אשר בראשה עומדים מיטל כהן ויונאל דבש, מומחה לענייני כספים ופתרונות בתחום. החברה מציעה ללקוחותיה, יחידים ומשפחות, שירותי ייעוץ ופיננסים רבים ומגוונים. יונאל מספר שהגיע לחברה לאחר שעבד במשך שנים בבנק הפועלים כמנהל אזור, וצבר ידע וכלים משמעותיים בעולם הפיננסיים. בעברו יונאל נחשב לאלוף הארץ באומנויות לחימה, ומעיד על עצמו כאדם תחרותי ונחוש שמשיג את היעדים שהוא מציב לעצמו. הוא מספר שגם אנשי הצוות שלו מאופיינים כך, וכשהם פועלים יחד, גם השמים הם לא הגבול בשבילם.
1 צפייה בגלריה
שמים קפיטל מבית שמיים סוכנות לביטוח
שמים קפיטל מבית שמיים סוכנות לביטוח
שמים קפיטל מבית שמיים סוכנות לביטוח
(יח"צ)
מכירים את המערכת מבפנים
יונאל מספר שלאחר שסיים את תפקידו בבנק הפועלים, רצה להמשיך לתרום מהידע הפיננסי הנרחב שרכש במרוצת השנים, וכך למעשה עלתה היוזמה להקמת שמים קפיטל, צוות שמציע ללקוחותיו טיפול הוליסטי פיננסי ליחידים ומשפחות. הצוות מציע מגוון שירותים, ובין היתר שירותי ייעוץ פיננסי, ייעוץ פנסיוני, כלכלת משפחה, ייעוץ משכנתאות וליווי לפרישה. יונאל מספר שמדובר בצוות מקצועי ומנוסה, כולם בוגרי המערכת הבנקאית, שטיפלו במשך שנים בלקוחות במסגרת תפקידם בבנק. המשמעות הינה שהצוות יודע כיצד הבנק מתנהל מבפנים, ויש לו את הניסיון הנדרש בעולם ההשקעות, כך שהוא יכול להשיג ללקוחותיו את התנאים הטובים ביותר, ולתת להם את העצות האידאליות ביותר לניהול והשקעת כספם.
כמו ביקור אצל הרופא
כשלקוח מגיע למשרדי החברה, הצוות בוחן את תזרים המזומנים שלו ואת מצבו הפיננסי באופן כללי. במידה והתזרים בעייתי, מומחים לכלכלת המשפחה מסייעים ללקוח לבצע את השינויים הנדרשים וליישר קו, ובהמשך מספקים לו סיוע בכל הנוגע לניהול עסקת משכנתא מול הבנקים. יונאל מתאר את התהליך עם הלקוחות כמו ביקור אצל רופא משפחה שמפנה את מטופליו לרופאים מומחים בהתאם לצורך. הצוות דוגל בראייה הוליסטית, ובהתאמה אישית של פתרונות לכל לקוח, שמטרתה למנוע טעויות שעשויות להן השלכות קשות, ולאפשר לו לקבל את ההצעות הטובות והנכונות ביותר עבורו.
מאגר לקוחות מרשים
לחברה לקוחות רבים, ותיקים ומגוונים. בין היתר, הצוות עובד עם ארגון המורים וגופים גדולים נוספים בארץ, ומציע הסדרים לחברות ועובדיהן בביטוח, קופות גמל ועוד. יונאל מספר שמגיעים אליהם לקוחות רבים ששמעו עליהם מפה לאוזן, רבים מביניהם נחשבים ללקוחות פלטינום, שמחזיקים מעל ל-8 מיליון שקל בעו"ש, ונהנים מהשירות הייחודי והמקצועי שהצוות מספק להם. ישנם גם לקוחות סטנדרטיים שמתחילים משירות של ייעוץ בנושא משכנתאות, ובוחרים להמשיך עם הצוות לליווי בתחומים נוספים.
יונאל מספר שבעקבות כמות הלקוחות שלהם, והעובדה שכל אחד מאנשי הצוות שלהם השתייך בעבר למערכת הבנקאית ומכיר אותה על בוריה, יש להם כוח רב מול הבנק שמאפשר להם להציע ללקוחותיהם את התנאים הטובים ביותר.
יש על מי לסמוך
צוות החברה פועל כל העת מתוך האמונה שהלקוח הוא תמיד במרכז. "אנחנו הלוויין סביבו שעושה הכל על מנת להתאים לו פתרון אישי ואידאלי, והכל תחת קורת גג אחת", מספר יונאל. על צוות כזה שכולו מגיע מהמערכת הבנקאית, מכיר את הדינמיקות והחוקים הבלתי כתובים של עולם הפיננסים, ויכול לתת ללקוחותיו את הטוב ביותר, אי אפשר שלא לסמוך.
חברת שמיים קפיטל
טלפון: 077-6704994/ 9526*
כתובת: אלכסנדר ינאי 1, פתח-תקווה