מהיום מזמינים שולחן למסעדה דרך Reserve with Google
חווית ההזמנה למסעדות משתדרגת: שיתוף פעולה תקדימי בין Tabit ל- Google מאפשר ללקוחות ליהנות מהזמנה חלקה ומהירה ישירות ממנוע החיפוש, והמסעדנים נהנים מחשיפה מוגברת וניהול הזמנות חכם יותר
קרה לכם פעם שכדי להזמין מקום במסעדה חיפשתם ב-Google, קראתם ביקורות, פתחתם תפריט – וכשהגיע הזמן להזמין שולחן נאלצתם לקפוץ לאתר חיצוני, להוריד אפליקציה או אפילו להרים טלפון? החדשות הטובות: מהיום לא צריך יותר.
עם שיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל בין Tabit ל-Google, אפשר להזמין שולחן ישירות מתוצאות החיפוש או מאפליקציית Google Maps – בצורה טבעית, מהירה וללא צורך במעבר בין אפליקציות.
חברת Tabit, ספקית הטכנולוגיה המובילה למסעדות בישראל, משיקה קפיצת מדרגה שמיישרת קו עם הסטנדרט העולמי ומביאה את הדיגיטל למסעדות הישראליות – כמו שהלקוח מצפה. ״שיפרנו את חוויית המשתמש מקצה לקצה, צמצמנו את תהליך הזמנת השולחן לשני קליקים בלבד, חיברנו את המסעדות ישירות להזמנה ויצרנו חוויה טבעית, עכשווית – בדיוק כמו שהיינו רוצים לחוות בעצמנו" מספר עידן שקד, סמנכ"ל בכיר ומנהל המוצר הראשי ב-Tabit. ״זה הרבה מעבר לפתרון טכנולוגי – זה שינוי אמיתי בתרבות ההזמנה. כשהסועדים מקבלים חוויה פשוטה, מהירה ואישית, הם חוזרים שוב ושוב – והמסעדות קוצרות את הפירות".
נראות טובה יותר – תוצאות טובות יותר
בעולם שבו התחרות על עיני הלקוח היא יומיומית, היתרון למסעדות ברור: הזמנת שולחן דרך Tabit ו-Google מתבצעת תחת שם המסעדה עצמה, ולא תחת מותג חיצוני, וכך המסעדות נהנות מחשיפה מוגברת ואותנטית. במיוחד במובייל – שם מתרחשים רוב החיפושים – מדובר ביתרון דרמטי: דף העסק של Google מופיע ראשון, והאופציה להזמין דרכו מוצגת בראש. בלי הפניות לפלטפורמות אחרות, בלי מותגי טכנולוגיה שלוקחים את הבמה – רק המסעדה, במרכז.
"בעידן שבו AI ואוטומציה מנהלים אותנו וכמעט את כל המידע שאנחנו צורכים, מסעדות חייבות להיות במקום שבו הלקוחות מחפשים אותן", מוסיף שקד, "האינטגרציה הזו עם Google לא רק מגבירה את החשיפה – היא גם משלבת את המסעדות בשיח שמונע על ידי מערכות AI. כשהלקוח מבקש מהצ׳אט המלצות למסעדות בתל אביב, ירושלים או כל מקום אחר – מסעדות שמופיעות ב-Google עם אפשרות להזמנה ישירה הופכות לחלק מהשיחה והמידע הזמין."
קל ונוח – גם לסועדים, גם למסעדות
עבור הלקוח, התהליך פשוט מאי פעם: ההזמנה מתבצעת בלחיצה אחת, עם פרטים שכבר מאוחסנים ב-Google, ניתן להזמין מקום מבלי להוריד אפליקציות או למלא טפסים.
עבור המסעדה, מדובר במהלך שמפשט את התפעול ומגדיל את ההכנסות: כל ההזמנות מוזרמות אוטומטית ל-Tabit Guest – מערכת ניהול ההזמנות של Tabit – מעודכנות בזמן אמת ומאפשרות ניהול מדויק של השולחנות – ללא צורך בעבודה ידנית או בקליטה טלפונית של הזמנות.
מעבר לנוחות והחשיפה, Tabit מציבה את המסעדות הישראליות בקדמת הבמה הדיגיטלית – במקום שמגיע להן.
2 צפייה בגלריה


חווית ההזמנה למסעדות משתדרגת, מהיום מזמינים שולחן למסעדה דרך Reserve with Google
(Adobe stock photos)
התוצאות מדברות בעד עצמן
בפיילוט ש-Tabit קיימה עם מספר מסעדות נבחרות, עוד לפני כל פעילות שיווקית, למעלה מ־20% מתוך כלל הזמנות האונליין של המסעדה הגיעו דרך Reserve with Google – נתון שממחיש את הפוטנציאל האדיר של החיבור החדש. גם הנתונים העולמיים מחזקים את התמונה, לפי דו"ח של Tableo, מסעדות שהשתמשו בשירות Reserve with Google בעולם רשמו עלייה חציונית של 32% במספר ההזמנות, וכ־73% מהן הגיעו מלקוחות חדשים.
החיבור בין Tabit ל- Google הוא הרבה יותר מעדכון טכנולוגי – מדובר בשינוי תפיסתי בסיסי. בעולם שבו הלקוח מצפה שהכול יהיה מיידי, פשוט ונגיש – Tabit שוב מוכיחה שהיא יודעת להיות צעד אחד לפני כולם.
למידע נוסף, הצטרפות ל- Tabit Guest וקבלת 3 חודשים ראשונים ללא תשלום– לחצו כאן




























