סגור
כדאי להכיר

מוצרי בריאות וקוסמטיקה טבעיים מבית Forever: פלאי האלוורה בעשרות מוצרים שונים

לאורך השנים צמח האלוורה קיבל לא מעט תיאורים מחמיאים על היותו צמח קסמים שעושה פלאים כיוון שמכיל בתוכו תכונות רבות עוצמה, ולכן אין זה מפתיע כי עושים בו שימוש לאורך מאות שנים ויותר

עד כמה צמח האלוורה עוצמתי? כל עלה טרי מכיל בתוכו את הוויטמינים החשובים ביותר, כמו A ,C וE , כמו גם מינרלים, סידן, אבץ, מגנזיום, כרום, סלניום, הוא עשיר בסוכרים אשר מווסתים את פעולתה של המערכת החיסונית, בנוסף לסיבים וחומצות בריאות לגוף ועוד.
רגע לפני שאתם ניגשים למשתלה הקרובה לביתכם, ומחפשים לקנות ולשתול את צמח האלוורה על מנת ליהנות מהתכונות שלו, יש מי שכבר עושים את העבודה הזו עבורכם.
מדובר בחברת Forever מבית אלוורה שמשווקת קרוב ל 100 מוצרים שונים ב 165 מדינות ברחבי העולם, אלו מכילים בתוכם את סגולות הצמח המופלא והם מיועדים לתינוקות מעל גיל שנה, ילדים, בני נוער ומבוגרים.
את כל המוצרים מבית Forever ניתן לרכוש בחנות המקוונת של החברה, אך הרכישה יכולה להתבצע רק בעזרת אנשי השיווק של החברה בארץ, ואחת מהן היא נעמה גורן. שוחחנו עימה כדי לשמוע יותר על המוצרים השונים שהיא משווקת וממליצה יותר מכל.
4 צפייה בגלריה
Forever - מוצרי בריאות וקוסמטיקה טבעיים
Forever - מוצרי בריאות וקוסמטיקה טבעיים
Forever - מוצרי בריאות וקוסמטיקה טבעיים
(יח"צ)
שלום נעמה, לפני שנשוחח על מספר מוצרים באופן פרטני, האם תוכלי להעשיר את הידע שלנו ולספר עוד כמה דברים על העוצמה שיש לצמח האלוורה להציע?
"בזכות התכונות הרבות של הצמח, הוא משמש כחומר עזר בכל נישה בחיים שנוגעת לנראות ובריאות. למשל, בעבר היה נהוג לחשוב כי ג'ל האלוורה הוא המוצר העיקרי, כאשר נועד להרגיע את העור לאחר כוויה או עקיצה, אבל יש המון תכשירים בעולם הקוסמטיקה שניתן למצוא בהם את האלוורה, כי מחקרים גילו שהוא מכיל בתוכו הורמון שמשפיע על ייצור תאי הקולגן וחומצה היאלורונית, לכן עושים בו שימוש במוצרים כנגד סימני הזדקנות של העור.
כאמור המרכיבים הטבעיים של האלוורה כוללים גם ויטמין סי, לכן הם יכולים למנוע הצטברות של פלאק או להקל במקרה של דימום או נפיחות בחניכיים, לכן יש מי שבוחרים לעשות שימוש באלוורה גם כמי פה לכל דבר, ובאמת שהיריעה קצרה מלספר על התכונות הרבות שלו".
על אילו מוצרים את ממליצה, או כאלו שמבוקשים בעיקר על ידי הקהל הישראלי?
"המוצר הראשון: הינו אלפא אי פקטור, מוצר לטיפוח עור הפנים. אלפא e פקטור צירוף מצוין של חומרים אנטיאוקסידנטים רבי עוצמה משפר גמישות מחיה עור יבש מתאים לכל סוגי עור רגישים ביותר".
מדובר בתערובת המבוססת על ג'ל אלוורה, והוא נועד להגן על העור מפני רדיקלים חופשיים וזיהום האוויר בחוץ. אפילו כמות קטנה של הנוזל על העור עוזרת להגביר את האלסטיות שלו, מאיצה החלמה של פצעים ומשמשת כמגן מקרינת השמש. בנוסף, הוא עוזר לצלקות, סימני מתיחה, פסוריאזיס, סבוריאה ועוד.
4 צפייה בגלריה
Forever - אלפא אי פקטור, מוצר לטיפוח עור הפנים
Forever - אלפא אי פקטור, מוצר לטיפוח עור הפנים
Forever - אלפא אי פקטור, מוצר לטיפוח עור הפנים
(יח"צ)
המוצר השני: הוא ג’ל אלוורה לשתיה, מדובר בקוקטייל עשיר בסיבים, מינרלים וויטמינים, אחד מהם הוא ויטמין, B12 שהוא ויטמין חיוני למערכת העצבים, יש לו תפקיד חשוב בייצור של כדוריות דם אדומות ושל תאי דם נוספים, לכן הוא עוזר למערכת העיכול, מונע חיידק הליקובקטר ועוד.
ג'ל אלוורה לשתיה תוסף יומי עוצמתי שיכול לשפר את איכות חיינו מבחוץ ומבפנים מסייע בבריאות העיכול ומשפיע על אוכלוסיית החיידקים במעיים, הוא אינו מכיל מוצר מין החי".
4 צפייה בגלריה
Forever - ג'ל אלוורה לשתיה
Forever - ג'ל אלוורה לשתיה
Forever - ג'ל אלוורה לשתיה
(יח"צ)
המוצר השלישי: הוא סרום מושלם למיצוק ואנטי אייגינג אשר נלחם בהזדקנות העור, בין היתר בעזרת חומצות אמינו שנמצאות בתוך צמח האלוורה.
סרום למיצוק מציג מרכיבים מחזית המדע אשר נבדקו קלינית נטול ריח מפחית את נראות הקווים הדקים והקמטים, תומך בסינתזה בריאה של קולגן ועוזר למראה עור אחיד שווה ערך לזריקות בוטוקס".
4 צפייה בגלריה
Forever - סרום למיצוק ואנטי אייגינג
Forever - סרום למיצוק ואנטי אייגינג
Forever - סרום למיצוק ואנטי אייגינג
(יח"צ)
מוצרי בריאות וקוסמטיקה טבעיים מבית Forever: יצירת קשר
לפרטים נוספים אודות המוצרים הללו ואחרים, ניתן לפנות אל נעמה גורן, וליהעזר בה כאשת השיווק שלכם למוצרי Forever בישראל.
טלפון: 055-5527477
שירות המשלוחים מגיע לכל רחבי הארץ.