סגור

הטכנולוגיה מגיעה לנדל"ן - הכירו את הדיירים שמנהלים את המגורים במגדל מהסלולרי

נראה שבשנים האחרונות אנחנו עושים הכל מהטלפון הנייד - מזמינים אוכל ממסעדה, קובעים תור לרופא ואפילו סוחרים במניות, אז למה שלא ננהל את חוויית המגורים דרך אפליקציה? גינדי TLV הוא אחד מהפרויקטים פורצי הדרך בכל הנוגע לשירותים דיגיטליים עבור הדיירים - החל מאישורי חנייה ועד הזמנה של חדר כושר, דיווח על תקלות והצבעה על פיצ'רים חדשים. איך הופכים אפליקציית ניהול פרויקט נדל"ן לכלי ליצירת קהילה וערבות הדדית?

על רקע הפיתוחים החדשניים והאפליקציות היצירתיות, הטכנולוגיה נכנסת לכל חלק מהחיים שלנו. היום אנחנו משלמים מהנייד במכולת, משתמשים בבינה מלאכותית כדי ליצור תמונות ומזמינים מונית בלחיצת כפתור.
גם ענף הנדל"ן מאמץ בשנים האחרונות טכנולוגיות שמשפרות תהליכים בתכנון, בבנייה, בפיקוח ובאיכות השירות ללקוחות לאורך הדרך. כעת מגיעה הטכנולוגיה המתקדמת גם לתחום השירות לדיירים. גינדי TLV הוא אחד מהפרויקטים החלוציים בישראל בתחום השירותים הדיגיטליים, והחוויה שדיירי הפרויקט נהנים ממנה היא חסרת מתחרים בתחום המגורים בישראל.
3 צפייה בגלריה
עיצוב ייחודי במגדל בתל-אביב, בלב הכרך.
עיצוב ייחודי במגדל בתל-אביב, בלב הכרך.
עיצוב ייחודי במגדל בתל-אביב, בלב הכרך.
(אנדו סטודיו)
אחד המוקדים המרכזיים דרכם נהנים הדיירים מהיכולות הדיגיטליות של החברה, הוא אפליקציית MY TLV, שהפכה לכלי חיוני בניהול חיי היום-יום עבור הדיירים בפרויקט בלב תל אביב. האפליקציה המתקדמת, אשר מצרפת עוד ועוד שירותים כל העת, מציעה לדיירים מגוון עצום של שירותים ומשמשת עוזר אישי וירטואלי המותאם לסגנון החיים המודרני.
כיצד הופכת האפליקציה את המגורים במגדל לאקוסיסטם טכנולוגי וחדשני? ואיך היא עוזרת ביצירת חיבור בין הדיירים?
היקף שירותים חסר מתחרים - אשר הולך ומתרחב כל העת
"כאשר הקמנו את הפרויקט, הבנו שבסופו של התהליך יהיו בפרויקט כ-2,200 יחידות דיור וקרוב ל-10,000 דיירים", אומר דן שטרן, סמנכ"ל דיגיטל וטכנולוגיה של גינדי TLV. "בכל שלב של הפרויקט שיפרנו את היכולות הטכנולוגיות והטמענו שירותים חדשים לרווחת הדיירים".
החל מתחילת הדרך, הרעיון היה ליצור מערכת הפעלה הכוללת את כל מה שקשור לתפעול היומ-יומי של מגורים בפרויקט. "יחד עם השותף שלנו, MyTower, בנינו את MyTLV, אפליקציה טכנולוגית המתנהלת מול הלקוח באופן עצמאי לחלוטין", מספר שטרן. "היום דייר שנכנס למגדל לא יכול, ולא רוצה, להתנהל בלעדיה".
לדוגמה, כל דייר יכול להכניס את מספר הרכב שלו כך שהשער בחנייה ייפתח רק לרכב הספציפי. כאשר מגיעים אורחים, הדייר יכול להכניס את מספר הרכב שלהם או לפתוח להם את החנייה מרחוק. בנוסף, האינטרקום הדיגיטלי של הבניינים מאפשר פתיחה מרחוק מהאפליקציה, ללא התערבות של מכשיר האינטרקום עצמו. "אם מגיע שליח, למשל כל מה שהדייר צריך לעשות הוא לשלוח הודעה לשומר, ומשם המשלוח כבר מגיע עד לדלת הבית", אומר שטרן.
הדיירים יכולים לדווח דרך האפליקציה על תקלות ובעיות, לשלם על ועד הבית וגם להזמין מקום בחדר הכושר על פי העומס המוצג באפליקציה.
עוד שירות נוח הוא מרקטפלייס של מוצרים ושירותים שאפשר לרכוש דרך האפליקציה, כמו כביסה, הובלות, פרחים, סופר, מעדניה או שירותי VIP. "הספקים המופיעים באפליקציה עברו סינון קפדני, על מנת להבטיח שירות איכותי ורלוונטי", מדגיש שטרן.
3 צפייה בגלריה
ROOFTOP בקומה 47 ובו בריכה, סאונה, לאונג' דיירים, בר פתוח ופינות ישיבה.
ROOFTOP בקומה 47 ובו בריכה, סאונה, לאונג' דיירים, בר פתוח ופינות ישיבה.
ROOFTOP בקומה 47 ובו בריכה, סאונה, לאונג' דיירים, בר פתוח ופינות ישיבה.
(אנדו סטודיו)
הערך המוסף של הטכנולוגיה - יצירת קהילה שוויונית המבוססת על ערבות הדדית
מעבר לשירותים המגוונים שהדיירים מקבלים מגינדי TLV, "האפליקציה עזרה ביצירת קהילה מאוד מגוונת, שהעיקר שלה הוא ערבות הדדית", אומר שטרן. "כל דייר מציג את מה שהוא יכול לתת למגדל, וזה מפרה את החיים הקהילתיים והתרבותיים".
הטכנולוגיה היא גם גורם של שוויון חברתי ושיתוף הדיירים. "שיתופי פעולה עם ועדי הבניינים מיושמים דרך הפלטפורמה הדיגיטלית, הבחירות לוועדים נעשות דרכה, ובכל חודש מפורסמים סקרים על שירותים חדשים שהם רוצים לקבל. המטרה החשובה היא לתת לכל הדיירים להביע את דעתם ורצונותיהם, ולקבל שירותים המתאימים לצרכים שלהם", מסביר שטרן. אחת התוספות האחרונות, למשל, היא מיני-yellow, שירות המאפשר לרכוש מוצרים בסיסיים בלובי מתחת לבית.
השלב הבא - מערכת זיהוי פנים מאובטחת, לשיפור תחושת הביטחון וניטור הכניסות לבניין
אחד המאפיינים החדשים ביותר שהותקנו בגינדי TLV הוא מערכת זיהוי פנים, שהוטמעה בבניינים בשיתוף עם אחת החברות המתקדמות בעולם בתחום. "בסופו של דבר, אנחנו רוצים שאלפי הדיירים המתגוררים במתחם יתנהלו בצורה כמה שיותר חלקה, עם כמה שפחות טרחה ומקסימום ביטחון", אומר שטרן. "אנחנו כרגע בפיילוט בו המערכת מזהה את הדייר כבר כשהוא מתקרב לדלת ופותחת לו אותה. מצידו השני של המטבע, אם המערכת מזהה אנשים לא מורשים ברחבי הפרויקט, חברת הניהול מקבלת התרעה מיידית. המערכת יודעת אפילו לסרוק את חדר הכושר ולוודא שאין בו אף אדם בלתי מורשה או דייר שלא הזמין מקום". עבור מי שדואג לפרטים האישיים שלו, שטרן מבהיר כי כל נתוני המערכת יושבים בשרת מאובטח על פי התקנים המחמירים ביותר.
3 צפייה בגלריה
מרפסות גדולות הפונות לנוף אורבני, לים או לפארק.
מרפסות גדולות הפונות לנוף אורבני, לים או לפארק.
מרפסות גדולות הפונות לנוף אורבני, לים או לפארק.
(אנדו סטודיו)
השקעה בלתי פוסקת בחידושים וטכנולוגיות חדשות בתחום
עולם הפתרונות הטכנולוגיים בתחום הנדל"ן לא מפסיק להתחדש, ובהתאם דואגים בגינדי TLV להוסיף שיפורים וחידושים בכל מגדל חדש המושק במתחם. היוזמה הבאה צפויה להתממש במרחב ה-Rooftop במגדל השלישי, "כך שכדאי להתעדכן מהם המהלכים הגדולים הבאים בכל הנוגע לטכנולוגיה", אומר שטרן.
כאשר מביטים על השורה התחתונה, מדובר על השקעה משמעותית מצד היזם, שאינה מובנת מאליה ואת התשואות שלה לא רואים באופן מיידי וברור. "הכל חלק מהרצון לתת לדיירים את השירות הטוב והעדכני ביותר, ולהמשיך להיות פורצי דרך", אומר שטרן. "אנחנו מבינים שפרויקט מגורים בימינו לא מסתכם בבנייה של דירות ו-Facilities, אלא אמור לספק את כל השירותים והאפשרויות הזמינות בשוק, ולהמשיך להשתפר ולהתעדכן כל העת", לדבריו. "אנחנו עדיין הראשונים והיחידים בישראל שמציעים מערכת שכזו".