סגור
כדאי להכיר

מי יציל את הרכב שלי

בעולם המערבי הסרת פיח מהמנוע כבר מזמן הפך לחובה. גלעד סרוסי, בעלי "ניקוי פיח מהמנוע המקורי", מציע שירות ניקוי פיח מהמנוע, בכל מקום בו אתם נמצאים, למען הסביבה, למען בריאות הרכב, לטובת חסכון בדלק ולמען חידוש ושיפור ביצועי האוטו, כל זה בטיפול ממוקד, קצר וחסכוני, והמנוע כמו חדש

אחרי עשור בעולם הרכב, גלעד סרוסי פתח לפני 4 שנים שירות ייחודי, להסרת פיח מהמנוע. היום זה הדבר החם ביותר בעולם במסגרת שיפור זיהום האוויר, "זה מצמצם ב 80% את הזיהום שהרכב פולט", הוא מספר, אבל הוא הגיע לתחום דווקא מהכיוון של האוטו "ראיתי המון בעיות במוסך שהגיעו לעלויות מטורפות ולבעיות שהיו נמנעות אם היו מקפידים לנקות את המנוע מפיח. כי הזיהום הזה ממלא את המנוע וסותם הרבה חלקים. מה שדורש מהמנוע להתאמץ יותר, הוא שותה הרבה יותר דלק, ויוצר עומס ובלאי. הגיעו למוסך המון מכוניות עם בעיות בטורבו, היינו מחליפים טורבו, עושים בדיקה, הטורבו מצוין רק היה סתום בפיח" הוא מסביר.
3 צפייה בגלריה
קרבון קלין - ניקוי פיח מהמנוע
קרבון קלין - ניקוי פיח מהמנוע
קרבון קלין - ניקוי פיח מהמנוע
(Socialgraphics_il)
לחסוך בעלויות לאורך זמן
מאז שסרוסי היה ילד הוא הסתובב במוסך המשפחתי ואהב מכוניות "הייתי מפרק מכוניות כאילו זה לגו" הוא מספר. הוא אוהב רכבים, מתעניין וחוקר על ביצועיהם, כך שזה לא מפתיע שמגיל צעיר התחיל לעבוד במוסך. "10 שנים עבדתי במוסך, אני מבין ברכבים ואוהב את התחום. תמיד עניין אותי איך אפשר למנוע תקלות ולשמור על תקינות הרכב לאורך זמן, ככה נחשפתי לתחום של הסרת פיח מהמנוע. בדרך כלל בעולם מי שמגיע לתחום בא מהדרישות של איכות הסביבה. שזה מבורך כמובן, אבל מבחינתי המשיכה לתחום נבעה מהרצון לחסוך בעלויות מוסך, להגן על המנוע ולמנוע בעתיד תקלות דרמטיות ויקרות. גיליתי שבהשקעה קטנה של הסרת פיח מאריכים את חיי המנוע באופן דרמטי, מונעים תקלות. והבונוס הגדול חוסכים כ 20% מעלות הדלק. במיוחד בארץ עם עלויות הדלק שרק מתייקרות זה מטורף לא להקפיד על ניקוי פיח מהיר וזול שיבטיח חסכון מתמשך ושיפור משמעותי בבריאות המכונית".
3 צפייה בגלריה
קרבון קלין- שומרים על איכות הסביבה
קרבון קלין- שומרים על איכות הסביבה
קרבון קלין- שומרים על איכות הסביבה
(גילעד סרוסי)
נהיגה חלקה יותר
כשהאוטו שותה פחות דלק, כל המעברים במנוע חלקים ועוברים בפשטות, זה טוב לרכב, וזה בעיקר טוב לנהג. לא רק בחסכון הפיננסי "כל חווית הנהיגה באוטו משתנה. לקוחות מדווחים לי שהם לא זכרו מתי הרכב נסע כך. יכולת ההאצה משתדרגת, האחיזה יציבה, לא צריך להתאמץ במהירות גבוה, הרכב סוחב הרבה יותר טוב, פתאום לוקחים עליות בקלות. המכונית פשוט נוסעת כמו חדשה".
איכות הסביבה
היום, כשברוב העולם המערבי מחייבים בדיקות פיח פעם בשנה, יחד עם הטסט השנתי, במסגרת המאבק בזיהום כדור הארץ. רוב המכוניות בעולם המודרני מחויבות לעבור בדיקה וטיפול בפיח, המצמצם ב 80% את הזיהום הנגרם מפליטת עשן במכוניות. יש להציג אישור מידי שנה שהמכונית אכן עברה את בדיקת פליטת הפיח. התחום הפך לנפוץ מאוד ומשתכלל כל הזמן בעולם. סרוסי, אימץ את השיטות המתקדמות, הזולות והיעילות "אני מאמין שזה רק עניין של זמן שהמגמה של מניעת זיהום הפיח תגיע גם לארץ. הלקוחות שלי כבר מוכנים להתייצב לבדיקה שמשרד הרישוי עשוי לדרוש".
שירות V.I.P
אם גם אתם מבינים את החשיבות ששמירה על המנוע והרכב ממצבור פיח, אבל מתקשים למצוא זמן בלו"ז העמוס שלכם להגיע לטיפול, סרוסי וצוות 'ניקוי פיח מהמנוע המקורי' יגיעו עד אליכם לבית או לעבודה, ותוך 60-90 דקות, בהתאם לקילומטרז' ולכמות הזוהמה שצברתם יעשו לכם במקום "צנתור" לאוטו , ומחזירים את המנוע לקדמותו בהתחייבות. עם חסכון ניכר בעלויות התחזוקה בעלות של מאות שקלים בודדים.
"לחברות גדולות, מקומות עבודה וציי רכב, אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ, מרכזים את כל הרכבים ומנקים מיד ובמקום". העסק ממוקם בלוד, וניתן להגיע לטיפול במקום או בכל מקום בארץ, מידי שבועיים הם מגיעים ישירות לאזור הצפון ולדרום כדי לחסוך לכם את הנסיעה ומטפלים במקום. בשירות מהיר ואישי.
3 צפייה בגלריה
קרבון קלין - נהיגה חלקה יותר
קרבון קלין - נהיגה חלקה יותר
קרבון קלין - נהיגה חלקה יותר
(יח''צ)
למי זה מתאים?
"בכל הרכבים יש פיח. אני ממליץ לבצע את הטיפול לכל רכב שעבר 40,000 ק"מ". הטיפול מתאים לכל סוגי המנועים, בנזין, דיזל וטורבו. והוא מתאים לכל סוגי כלי הרכב "אפשר לבצע את הטיפול שלנו בפרייבט, במכוניות גדולות כולל משאיות. טרקטורונים, אופנועים, וכל כלי רכב".
כבר ארבע שנים שקרבון קלין מבריאים מנועים ומחזירים מכוניות לכושר מלא, ממש כמו לפתוח את העורקים רגע לפני שהם נסתמים וחוטפים התקף לב. סרוסי והצוות הם הרפואה המונעת לרכב שלך המבטיחה שמירה על האוטו והמנוע לאורך זמן. מיד בתום הטיפול תבחינו בהבדל הניכר.
ניקוי פיח המנוע המקורי, הגעה עד בית הלקוח ואצלנו דקר 17 לוד 052-6212422 לפייסבוק>>, לאינסטגרם>> , לאתר>>