סגור
כדאי להכיר

תמי אלשוילי: ההבנה מביאה להצלחה

בשנים האחרונות השם תמי אלשוילי החל להסתובב בחברות ובאיגודים הגדולים ביותר בישראל, כמי שמצליחה להוציא את המיטב מאנשים שאינם מצליחים לממש את הפוטנציאל הגלום בהם

תמי, בת 34, היא מאמנת אישית ומטפלת פסיכותרפיסטית בשתי שיטות טיפול שונות שעושות את ההבדל, ביואורגונומי ומוח אחד. על מנת ללמוד יותר על השיטות הללו ועל הפעילות שלה מול הקהלים השונים, מפיק מטעם המדור שוחח עם תמי, ואלו התובנות שהוא הביא עימו בחזרה אל שולחן המערכת.
תמי אלשוילי: המנטורית החדשה של חברות ההייטק הגדולות
2 צפייה בגלריה
תמי אלשוילי: ההבנה מביאה להצלחה
תמי אלשוילי: ההבנה מביאה להצלחה
תמי אלשוילי: ההבנה מביאה להצלחה
(יח"צ)
בשבועות האחרונים ראינו לא מעט פרסומים על כך שאחוז נכבד מחברות ההייטק בישראל מתקשות מאוד בגיוס של עובדים. כיוון שמדובר בשוק הכי פורח ומשגשג במשק המקומי, המטרה של ראשי התעשייה היא לקבוע שיאים נוספים ולהמשיך למתג את ישראל כאימפריה עולמית, לכן מחלקות משאבי האנוש בחברות השונות עובדות סביב השעון כדי למלא את החסר.
הדברים הללו נכונים לא רק לתעשיית ההייטק המקומית, אלא גם בתחומים נוספים, כאשר חלק נכבד מהבעיה היא לא רק הניסיון למצוא את האנשים הטובים והמוכשרים ביותר לתפקידים השונים, אלא גם לגרום לכך שהעובדים המגויסים יצליחו למקסם את סל היכולות שלהם.
ימי גיבוש, בונוסים, משכורות גבוהות ושאר פינוקים, הם רק חלק מהפעולות שהחברות השונות מביאות לידי ביטוי במטרה ולהוציא את המיטב מעובדי החברה, כל אחת בתחומה, אבל על פי תמי אלשוילי, מאמנת אישית ומטפלת פסיכותרפיסטית בכירה, יש דרכים מוצלחות הרבה יותר כדי לגעת, לעודד ולהרים עובדים בשטח.
על כך היא הרחיבה עבורי: "אם בעבר חברות רבות היו נעזרות בפסיכולוגים, גרפולוגים ונישות דומות, כיום אלו הם בעיקר המותרות שמחכות לעובדים השונים במטרה שהם יתנו את כל כולם עבור המערכת.
לטעמי שתי הנישות הללו מפוספסות, כי מצד אחד הן הפעילו הרבה יותר לחץ על העובדים שהרגישו כאילו מישהו שופט אותם, ומצד שני הם לא הצליחו להניע לפעולה שתהיה הרבה יותר טבעית ונכונה.
אני מציעה נישה שונה לגמרי, זו מבוססת על שתי שיטות שיש ביכולתן לבדוק מה בדיוק חוסם עובדים, וכך שנוכל לדעת כיצד לשבור או לעקוף את החסמים בדרך לשיאים חדשים".
תמי אלשוילי: כך מתבצעת העבודה
2 צפייה בגלריה
תמי אלשוילי: המנטורית החדשה של חברות ההייטק הגדולות
תמי אלשוילי: המנטורית החדשה של חברות ההייטק הגדולות
תמי אלשוילי: המנטורית החדשה של חברות ההייטק הגדולות
(יח"צ)
כאמור שתי הנישות שבהן תמי פועלת דרכן הם ביואורגונומי ומוח אחד, ועל כל שיטה תמי הסבירה לי בנפרד: "השיטה ביאורגונומי ומוח אחד מאפשרות זיהוי וטיפול מהיר בעזרת גלי אמת אנרגטי, כיוון שזה משמש לזיהוי החסימה וטיפול החסימה, זאת בנוסף לייעוץ משולב של תכנים מהמוח אחד והנומרולוגיה. כל אלו יכולים למקד כל אדם אל עבר הייעוד שלו, ולעזור למקבלי ההחלטות למיין נכון יותר את העובדים".
תמי אלשוילי: תפיסת עולם
דוגמא נהדרת שאני נוטה לעשות בה שימוש כדי להעביר את היעילות בשיטות הללו היא כאשר אדם מתעורר בבוקר וסובל מכאבי בטן, למרות שלקח כדור נגד כאבים, ולאחר שהתלונן אצל הרופא על הכאבים הללו ונשלח לבצע מספר בדיקות שלא העלו דבר על הסיבה לכאבים.
כך יוצא כי מעבר לכאב הפיזי שהוא חווה, ישנו גם תסכול מתמשך ומדאגיג מהעובדה שלא מצליחים לעלות על מקור הבעיה, הרי אם הוא היה מקבל תשובה לסיבת הכאב, אפשר היה לטפל בו ולהמשיך הלאה, וככה בדיוק הם תחומי החיים שלנו; היכן שאנו לא מזהים את הסיבה למתרחש, אנו מתמקדים בבעיה ואף מעצימים אותה; הטיפול שאני מציעה מגיע ישירות לסיבה ודרך הסיבה לטיפול ולריפוי", תמי סיכמה עבורי את הדברים בפשטות שעשתה היגיון לכל התהליך אותו היא מעבירה לאנשים פרטיים, חברות וארגונים.
למדתי כי במקבל לפעילות שלה כמאמנת אישית ומטפלת פסיכותרפיסטית, בקרוב מאוד היא עומדת לצאת בתוכנית חדשה, בה היא מתכוונת להעביר סדנאות לכל מי שמעוניין ללמוד את התחום, ואלו יערכו באופן פרטי ובקבוצות.
יצירת קשר
לפרטים נוספים על הסדנאות והזמנה של תמי אל מקום העבודה שלכם לפעילות בעזרת שיטות העבודה שהיא פועלת לפיהן, חייגו: 050-817-7809