סגור
כדאי להכיר

הפתרון המושלם למרפסת שימושית ואסתטית – "מתלה הפלא"

הפטנט המהפכני ששדרג כבר אלפי מרפסות וחצרות בארץ ובעולם, פיתוח מיוחד למתלה כביסה מתקפל ונעלם המאפשר ליהנות מייבוש טבעי בשמש הישראלית ועדיין להרוויח מרפסת או חצר מושלמים לאירוח. "מתלה פלא" - החבלים שנעלמים עם הורדת הכביסה

"מתלה פלא" הוא פיתוח מהפכני ומסוג הדברים שברגע שנתקלתם בהם, לא הצלחתם להבין איך אף אחד לא חשב על זה קודם. מאחר ומדובר במוצר כל כך חיוני, פשוט וחכם שמשפר את החיים על בסיס יום יומי. מתקן לייבוש כביסה שעם סיום השימוש מתקפל והופך ניסתר מהעין, רק פס אסטטי על הקיר. כך ניתן לנצל את השמש במרפסת וכשמגיעים אורחים לארח אותם בחוץ באלגנטיות ללא רמז למתקן ייבוש הכביסה שיתנוסס ברקע.
המתקן מתאים גם כתוספת למתקני כביסה קיימים, עבור משפחה שמרבה בכביסות. ניתן להתקין על הקיר בחדר האמבטיה או בכל חדר אחר. בבית או בחוץ, ומיד אחרי שהורדתם את הכביסה, להעלים עדויות מהשטח, פשוט תסגרו את המתקן.
שלא כמו מתקנים ניידים ריצפתים, לא מסורבל לפתוח את "מתלה הפלא", אין צורך למצוא מקום לאפסן את המתקן. בזמן שהכביסה תלויה במרפסת עדיין אפשר לנצל את שטח המרפסת עבור פנאי, פעילות או משחק לילדים וכן הלאה, לכל צורך אחר. הכי חשוב, מדובר במוצר איכותי ויציב שנשאר לאורך שנים רבות. לא פלא ש"מתלה הפלא" זוכה להצלחה כבירה.
2 צפייה בגלריה
מתלה הפלא, סגור ופתוח
מתלה הפלא, סגור ופתוח
מתלה הפלא, סגור ופתוח
(יח"צ)
"כל בית צריך מרפסת"
יותר משנתיים ש"מתלה פלא" הפך ללהיט בארץ ובעולם, ומשווק לא רק בישראל אלא גם בגרמניה, אנגליה, אוקראינה, ארה"ב ועוד. כאשר "מתלה פלא" במצב פתוח הינו ברוחב של מטר, עומק של חצי מטר, ובמצב סגור נראה כפס אחד בלבד. בעל יכולת נשיאה של כ 18 ק"ג של כביסה רטובה. המתלה מגיע בארבעה צבעים שונים לבחירה, לבן, קרם, אפור בהיר ואפור כהה בזלתי, כמעט שחור. מה שמאפשר בחירה בצבע שייטמע לחלוטין עם הקיר.
לרוב האנשים לא מספיקים מתלי הכביסה הקיימים, ובחלק מהבתים החדשים כלל לא מייצרים מסתור לתליית כביסה, מה שהופך בהכרח את מרפסת השמש כפתרון לכביסה. במרפסת שאמורה לשמש לאירוח, מקום משחק לילדים, אזור גידול צמחי נוי ושלווה. אחרי שהשקיעו במרפסת ממון רב ותכנון מדוקדק לשעות הפנאי, בלית ברירה בפועל היא הופכת למקום בו תולים כביסה על מתקן מסיבי שהורס את העיצוב היוקרתי ופוגע במרחב השימושי, או גרוע מכך, נאלצים להתקין מתקני קבע לכביסה שבאחת מוזילים את המראה של המרפסת או החצר. בעזרת "מתלה פלא" לאחר הורדת הכביסה פשוט ובקלות סוגרים את המתקן והוא נטמע בקיר וכל המרחב עומד לרשותכם לבילוי והנאה.
חסכון מושלם במקום
שלא כמו מתקני כביסה מתקפלים, אין צורך במקום אפסון, נחסך הסרבול של פתיחה וקיפול מחדש ושינוע מהמרפסת למחסן, המוצר עמיד ביותר ויציב לאורך שנים.
מאחר והוא נסתר לחלוטין אפשר להרוויח שפע של מקום תלייה, למי שיש חצר גדולה מתקין לאורך קיר או גדר ברצף ותולים כמה שצריך, הפלוס של "מתלה פלא" שהוא קומפקטי גם כשהוא פתוח ולכן מתאים לחללים וקירות קטנים. אפשר לתלות מתקן מול מתקן, או מתקן מעל מתקן. בדרך כלל, במרפסות שמש אין מספיק מקום על הקיר ואז תולים שני מתקנים זה מעל זה באלכסון ומרוויחים שטח תליה גדול. ניתן לפזר מספר מתקנים ברחבי הבית ולהרוויח שטח תלייה עצום. שכיח שרוכשים 3 ו-4 מתקנים ואף יותר.
2 צפייה בגלריה
מידות המתקן במצב סגור ופתוח
מידות המתקן במצב סגור ופתוח
מידות המתקן במצב סגור ופתוח
(יח"צ)
המפרט הטכני והעמידות מושלמים
"מתלה הפלא" עשוי ממסגרת פלדה מגולוונת צבועה בצבע אלקטרוסטטי עמיד שלא מתקלף גם בחוץ. חבלי הכביסה עצמם הם מוטות אלומיניום, כך שהחבלים מאוד עמידים וחזקים גם לתליה בגובה רב וברוחות. ניתן לתלות על המתקן כ 5 ק"ג כביסה יבשה (תלוי בסוג הכביסה). המוצר עמיד בתנאי מזג אוויר שונים. התקנה קלה ביותר, ולרוב אין צורך באיש מקצוע. עם המוצר מסופקים דיבלים וברגים, יש חורים מוכנים בגב המתקן כך שכל מברגה ומקדחה ביתית מספיקים. אם רוצים לעבור דירה, אין שום בעיה באותה קלות לפרק את המתקן ולהתקין מחדש.
נצלו את הקיץ ואת עונת החגים
אחריות לשנתיים, למרות שעלויות הברזל וההובלות בעולם עלו, המחיר הישן של 299 ₪ ליחידה לצרכן יישאר בתוקף ויעלה לאחר החגים ל- 349 ₪ (המחיר אינו כולל משלוח).
רגע לפני החגים וכדי לנצל את הקיץ כדי לארח במרפסת, ליהנות מערבי הקיץ והסתיו, מוזמנים לשדרג את הבית.
ב"מתלה פלא" - 050-7767699