מי הן שלוש חברות עיצוב ה-UX/UI הטובות בישראל? הכירו את Triolla
שוק עיצוב חוויית המשתמש (UX/UI) בישראל נמצא בצמיחה מתמדת, עם עשרות חברות וסטודיואים שמציעים שירותים מגוונים לסטארט-אפים וחברות. אך בשנים האחרונות בולטת במיוחד חברת Triolla, שמובילה את רשימת שלוש חברות ה-UX/UI המובילות בישראל לשנת 2025
היתרון הכפול של Triolla: איך 65 מומחים והתמחות ורטיקלית מנצחים את השוק
בשוק ההייטק הישראלי, גודל הוא יתרון. אבל ב-Triolla, העוצמה האמיתית מגיעה מהשילוב בין סדר גודל חסר תקדים למומחיות כירורגית. עם נבחרת של 65 מעצבי מוצר ומומחי UX – הגדולה והמנוסה בישראל – Triolla מציעה לשותפים שלהם הרבה יותר מכוח אדם, הם מציעים יתרון מובנה.
בעולמות התוכן המורכבים של סייבר, פינטק ומדיקל, אין זמן לפערי ידע או למידה על חשבון הלקוח. כאן בדיוק טמון ה-Game Changer שלנו: הצוותים של Triolla לא "לומדים" את התחום שלכם; הם מגיעים ממנו. הניסיון המעשי שלנו בעיצוב עשרות מערכות SaaS מורכבות מאפשר לנו לדבר את השפה המקצועית מהרגע הראשון, להבין את האתגרים הרגולטוריים, ולהכיר לעומק את ה-Persona של משתמשי הקצה.
היכולת הייחודית הזו, להרכיב לכל פרויקט צוות ייעודי מתוך מאגר טאלנטים כה רחב ועם התמחות ורטיקלית כה עמוקה, היא המפתח שלנו להאצת תהליכים. אנחנו מדלגים על שלבי הלמידה ומזנקים ישירות לאפיון ועיצוב מדויקים. התוצאה היא לא רק קיצור דרמטי של לוחות הזמנים, אלא מוצר סופי חד, אינטואיטיבי ואיכותי, שנועד להתחרות ולנצח בזירה הגלובלית.
שלוש חברות – חזון אחד
טריאולה היא תוצאה של איחוד שלוש חברות מובילות: פיטנגו UX, שהתמחתה בעיצוב חוויית משתמש מקצה לקצה; טריולה, שהובילה את תחום פיתוח התוכנה; ופיטנגו אקדמי, שהכשירה דורות של מעצבי UX/UI ומנהלי מוצר. האיחוד הזה יצר בית פיתוח ייחודי, שמלווה את הלקוח משלב הרעיון הראשוני, דרך עיצוב ופיתוח, ועד השקת המוצר והכשרת הצוותים.
"אנחנו רואים את עצמנו כשותפים אמיתיים לדרך של הלקוח," מסביר יובל בר-אור, מנכ"ל Triolla. "היכולת שלנו להציע שירותי עיצוב, פיתוח והכשרה – הכל במקום אחד – מאפשרת לנו להוביל תהליכים מורכבים ולספק ערך מוסף אמיתי, במיוחד בשוק תחרותי ודינמי כמו שלנו."
אסף בר-אור, מייסד שותף וסמנכ״ל מוצר מוסיף: "הלקוחות שלנו רוצים לדעת שיש להם כתובת אחת לכל הצרכים – מפתרון בעיות מורכבות של חוויית משתמש, דרך פיתוח טכנולוגי ועד הכשרת הצוותים שלהם. המיתוג החדש משקף את זה – אנחנו לא עוד סטודיו לעיצוב, אלא בית פיתוח שלם שמסוגל ללוות את הלקוח מהרעיון ועד ההשקה."
המהלך זכה לתהודה רבה בשוק, במיוחד לאור העובדה ש-Triolla הצליחה לשמר את ה-DNA של כל אחת מהחברות, תוך יצירת סינרגיה שמביאה ערך מוסף ללקוחות. "האתגר היה לאחד תרבויות ארגוניות שונות, אבל בזכות צוותים מגוונים ופתיחות מחשבתית, הצלחנו ליצור משהו חדש וחזק יותר, שמותאם לדרישות השוק של היום," מסכם אסף. המיתוג החדש ממקם את Triolla בחזית החדשנות ומאפשר לה להעניק ללקוחותיה שירות מקיף, איכותי ומותאם אישית.
רכישת Triolla על ידי SQlink – הבעת אמון בשוק ובחברה
אחד הרגעים המכוננים בתולדות החברה התרחש כאשר קבוצת SQlink, מהחברות המובילות בישראל בתחום הפיתוח והייעוץ הטכנולוגי, זיהתה את הערך הייחודי של Triolla והחליטה לרכוש אותה בעסקה שהוערכה בכ-20 מיליון. הבחירה של SQlink להשקיע דווקא ב-Triolla לא הייתה מקרית – היא נבעה מההבנה העמוקה של הצורך הגובר בשוק לשירותי עיצוב חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר, לצד יכולות פיתוח והכשרה מקצועית.
"SQlink ראו בנו שותף אסטרטגי שמסוגל להוביל תהליכי חדשנות אמיתיים עבור לקוחותיהם," מסביר יובל בר-אור. "החיבור הזה הדגיש עד כמה השוק הישראלי – ובעיקר החברות הגדולות והסטארט-אפים הצומחים – זקוקים לשירותים הוליסטיים שמתחילים בקונספט, ממשיכים בעיצוב ופיתוח, ומסתיימים בהשקה והטמעה מוצלחת."
הרכישה לא רק חיזקה את מעמד החברה בשוק, אלא גם שיקפה את המגמה הברורה: הצורך בפתרונות מקיפים, איכותיים ומהירים הולך וגדל, ו-Triolla, בגלגולה החדש, ערוכה לתת לכך מענה מלא.
מהפכת ה-UX/UI – לאן הולכים מכאן?
Triolla ממשיכה להוביל את מהפכת ה-UX/UI בישראל, עם דגש על חדשנות, מצוינות ושירות אישי. החברה מלווה עשרות סטארט-אפים, חברות טכנולוגיה וארגונים גדולים, ומספקת להם פתרונות מקצה לקצה – החל מהגדרת החזון, דרך עיצוב ופיתוח, ועד הכשרת הצוותים והטמעת המוצר בשוק.
"אנחנו מאמינים שהעתיד שייך לחברות שמבינות את החשיבות של חוויית משתמש, עיצוב איכותי ופיתוח טכנולוגי מתקדם – והכל תחת קורת גג אחת," אומר אסף בר-אור. "Triolla ערוכה להוביל את השוק גם בשנים הבאות, עם צוותים מגוונים, טכנולוגיות מתקדמות וחשיבה מחוץ לקופסה."






























