סגור

תשכחו מכל מה שחשבתם ובואו לחווית חושים מוארת יוצאת דופן

קריאות ההתפעלות נשמעות היטב. אל אולם התצוגה של בר-עמי תאורה, בעיר העיצוב, דיסיטי, נכנסות שתי מעצבות פנים בליווי לקוחות. "ניסיתי לתאר לבני הזוג את החוויה שהם עומדים לעבור ולא הצלחתי", מודה אחת המעצבות.

ואכן, אלפי המבקרים עד כה, מתארים חוויה יוצאת דופן ויחידה מסוגה. עליה נאמר "תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים". יש מאות חנויות תאורה וזו אינה דומה לשום מקום אחר. מעבר לגודל ולעיצוב המושקע, ניכר כי פתרונות התאורה הייחודיים במקום הם המילה האחרונה, אינם גנריים שקיימים בכל חנות תאורה אחרת. האולם כולו מעוצב באופן שמדמה חדרים אמיתיים המייצגים את המותגים המובילים איתם עובדים בבר-עמי, בעיקר מותגי תאורה מאיטליה וכן מבלגיה.
2 צפייה בגלריה
בואו לחווית חושים מוארת יוצאת דופן
בואו לחווית חושים מוארת יוצאת דופן
חווית חושים מוארת יוצאת דופן
(ערן תורג׳מן)
חוויה בסגנון טריפל WOW
"אנחנו נהנים לראות בכל פעם מחדש את חווית הטריפל WOW אותה חווים הלקוחות שלנו", אומר המנכ"ל, בועז בר-עמי. "לנו מובן שהתגובה הטבעית היא של הנכנסים אלינו, היא התרגשות. פעימות הלב מורגשות כשנכנסים למקום כה קסום".
חברת בר-עמי, היא חברה משפחתית בת 45 שנה, העוסקת בתחום העיצוב. "אך טבעי היה לפתוח את מותג התאורה שלנו שהפך לשם דבר לפני כעשור", מסביר בועז. ניכר כי האג'נדה המובילה היא פיתוח וחדשנות. מפעל ייצור גופי התאורה של בר – עמי הוא מהמתקדמים ביותר במזרח התיכון. מעצבי תאורה ואדריכלים רואים בהם שותפים מלאים ולראיה, רשימת ארוכה של רשתות מותגים ופרויקטים אשר בוחרים בבר - עמי כספקי תאורה בלעדיים. ביניהם לקוחות פרטיים, קניונים, בתי מלון, בתי כנסת ורשתות מסחריות. בתי חולים כמו הדסה עין כרם, בית חולים החדש, רפאל, מתהדרים בפתרונות התאורה של בר-עמי. רשתות כמו פדני, הרמס, נייקי, מאות חנויות של FOX, שילב ועוד עשרות שמות של מותגים עממיים ועד היוקרתיים ביותר. "הסיבה שכולם בוחרים בנו היא בזכות הייחודיות שלנו באיכות האור, בזכות ההבנה בגנטיקה של תאורה", מסביר בועז. "אנחנו יודעים לגרום לאנשים לקבל חוויה. לא סתם להיכנס לחדר. ברור שבכל דרישה, אנחנו יודעים לעשות התאמה של יוקרתיות, אם כי לא מתפשרים על ההתאמה המושלמת שתחמיא לאופי החדר. חדר יוגה, משרד, חדר שינה או ילדים, לכל מקום נדרשת ייחודיות משלו".
2 צפייה בגלריה
אולם התצוגה של בר-עמי
אולם התצוגה של בר-עמי
אולם התצוגה של בר-עמי
(ערן תורג׳מן)
באולם התצוגה הראשון מסוגו בישראל, אפשר לראות בבר-עמי את מוצרי היסוד הטכניים והדקורטיביים לכל אזור ואזור במבנה שאותו תרצו להאיר. במקום ניתן לקבל ייעוץ של יועצי תאורה, לתכנון ואווירה מושלמת. "זכות עבורנו לראות שנה אחרי שנה כיצד הלקוחות
מאמינים ביכולת שלנו להביא מוצרים עדכניים ויוקרתיים ביותר שאפשר להשיג בשוק העולמי בתחום העיצוב. פרויקטים הם ההתמקצעות שבה אנחנו גאים. החל מרמת הייעוץ ועד רמת הביצוע".
"אני באופן אישי ביקשתי רגע להתאושש", מחייכת אחת הלקוחות שנכנסה זה עתה. "צריכים לאפשר למוח האנושי לעכל את המראה המרהיב הזה. נכנסתי לכאן במחשבה שאני יודעת בדיוק מה אני רוצה ועכשיו אין לי מושג מהיכן להתחיל".
"כאשר אני יוצאת עם לקוחות למסע שיפוץ, חידוש או בניית בית", אומרת לנו שוב המעצבת שתפסנו לשיחה, "חשוב לי שהמקום יהיה מקצועי, איכותי ושהוכח לי מעבר לכל ספק שנצא מרוצים. כך מובטח לי שהלקוח יקבל את הטוב ביותר. מעבר לכך, החוויה בעיניי היא משמעותית מאוד ולכן זו הסיבה, שאיני מוותרת על אולם התצוגה של בר-עמי, שהציב רף חדש בכל תחום עיצוב התאורה".