סגור
CORPORATE.890/100

ארץ ישראל היפה: קמפיין חדש ומרגש של לקט ישראל מצדיע ומודה לחקלאים

ארגון הצלת המזון הלאומי ממשיך לעטוף את החקלאים המשמשים כעמוד התווך של הביטחון הלאומי והתזונתי. בקמפיין מוצגים סיפוריהם של חקלאים מעוטף עזה אשר חוו פגיעה בעקבות מלחמת ה-7 באוקטובר 

לקט ישראל, ארגון הצלת המזון הלאומי, יוצא בימים אלו בקמפיין חדש בטלוויזיה, בשלטי חוצות ובדיגיטל בהפקת משרד הפרסום מנצ', במהלכו הארגון מוקיר את החקלאים על תרומתם המשמעותית ומחזקים את ידם בימים מאתגרים אלו.
בקמפיין, תחת הסלוגן "חקלאי ישראל, אתם ארץ ישראל היפה" מוצגים סיפוריהם המרגשים של חקלאים תושבי עוטף עזה והדרום, המתמודדים מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" עם אתגרים קיומיים רבים ועל אף הקשיים והאתגרים הניצבים בפניהם הם ממשיכים להוות עוגן משמעותי בעבור אזרחי המדינה ומבטיחים ביטחון תזונתי.
1 צפייה בגלריה
קמפיין חדש ומרגש של לקט ישראל מצדיע ומודה לחקלאים
קמפיין חדש ומרגש של לקט ישראל מצדיע ומודה לחקלאים
קמפיין חדש ומרגש של לקט ישראל מצדיע ומודה לחקלאים
(באדיבות: לקט ישראל)
בין החקלאים המוצגים בקמפיין החדש: יוסי נעים, חקלאי ותיק ממושב פרי גן בעוטף עזה, אילן עמר, חקלאי ממושב מבטחים, ומיכאל סעידי, חקלאי צעיר בן 26 ממושב גן דרום. כל שלושת החקלאים ממשיכי דרכם של משפחתם.
מזה 21 שנים שלקט ישראל וחקלאי מדינת ישראל עובדים בשיתוף פעולה הדוק במטרה לשמור על הביטחון התזונתי במדינה. החקלאים, תורמי המזון הגדולים ביותר, תורמים ברוחב לב מגידוליהם המועברים באמצעות לקט ישראל ל 330,000 נזקקים מכל רחבי הארץ באמצעות עמותות חברות.
מאז פרוץ המלחמה לקט ישראל עוטפים את החקלאים ומסייעים לקידום ענף החקלאות באמצעות רכש של תוצרת חקלאית המאפשרת לחקלאים להשתכר בכבוד, חלוקת תווי קנייה, פתיחת קרן הלוואות ומענקים, סיוע נרחב במתנדבים לעבודות בחקלאות ועוד.
ענת פרידמן קולס, סמנכ"לית שיווק לקט ישראל: "הקמפיין החדש הוא הזדמנות עבורנו להודות לחקלאי ישראל על עבודתם הקשה ועל תרומתם החשובה לביטחון התזונתי של המדינה. חקלאי מדינת ישראל שומרי הגבולות עמלים לאורך כל השנה בכדי לאפשר לתושבי המדינה באשר הם לצרוך מזון בריא ומזין. החקלאים ראויים להוקרה וכבוד, עלינו להבין את הקשיים הרבים שהם מתמודדים איתם ולתמוך בהם. אנו בלקט ישראל מסייעים ונמשיך לעטוף את החקלאים ולקדם את ענף החקלאות החיוני כל כך לאיכות החיים של כולנו".