סגור
שורת הרווח דף כתבה חדש

עו"ד קרין לב מציעה: כך תהנו ממסלול התחדשות עירונית מקוצר וללא יזם

התגשמות חלום בתל אביב - הגדלת שטח הדירה, שיפוץ חזיתות הבניין והשבחת ערך הנכס בלי להיכנס לפרויקט ארוך של התחדשות עירונית


בעלי דירות רבים בתל אביב מוצאים את עצמם בשנים האחרונות בקונפליקט: מצד אחד, אין בעל נכס שלא ישמח להגדיל את שטח הדירה שברשותו ולהשביח את ערך הנכס, אך מצד שני, לא כולם מוכנים להיכנס לפרויקט ארוך של התחדשות עירונית, המלווה בשינוי אופי הבניין ולפעמים אף בשינוי אופיה של השכונה כולה.
עו"ד קרין לב, המתמחה בתחום הנדל"ן וההתחדשות העירונית, מציעה פתרון לקונפליקט: הוספת ממ"ד – תהליך פשוט, מהיר ומשתלם המגדיל את שטח הדירה ב-12 מ"ר, משביח את ערך הנכס ונעשה באופן עצמאי, ללא יזם.
בשיחה עם עו"ד לב שמענו על הצעדים הפשוטים הנדרשים לצורך הוצאת התהליך לפועל ועל מגוון יתרונותיו, החל מאחוז ההסכמה הנדרש, הנמוך יותר מבשאר מסלולי ההתחדשות העירונית וכלה בפרק הזמן הנדרש להשלמתו, אשר עשוי להסתכם בלא יותר משנה. בנוסף, סיפרה עו"ד לב כי המסלול זוכה לתמיכה ועידוד גם מצד העירייה, המציעה לדיירים המעוניינים בכך הלוואות בתנאים מצוינים. זאת כיוון שבניגוד למסלולי ההתחדשות העירונית האחרים, העלות במקרה זה חלה על הדיירים. יש לציין כי מדובר בעלות נמוכה מאוד ביחס לשווי הדירות בעיר, אשר כוללת גם את שכר הטרחה של כל המומחים המקצועיים, או במילים אחרות – הגשמת חלום לבעלי דירות בתל אביב. צפו