סגור
שורת הרווח דף כתבה חדש

מה הקשר בין איילת שקד, יזמים ש"מתקפלים" והחלום של אמא שתהיו מתכנתים?

שורת הרווח – התוכנית שמנתחת את הערך המוסף של איפה, מתי ואיך כדאי להשקיע. מה שורת הרווח להיום? צפו


היום ב"שורת הרווח" אנחנו פונים לכולם - משרת הפנים הנכנסת ועד לאזרח הקטן. נתחיל בנושאים העומדים ברומו של עולם, או לפחות בראש מעייניהם של שרי הממשלה החדשה ובכירי ענף הנדל"ן, נמשיך למה שמעניין יזמים ובעלי נכסים, ולסיום נדאג לשמח כל אם יהודייה, וכל חשבון בנק.
בשיחה על מחירי הדיור שרק הולכים ועולים נשמע על הקשר למחירי המגרשים, לריבית האפס ולספינות שנתקעות בתעלות של "השכנים". בהמשך, נתעדכן במטרות אותן הציבה שרת הפנים הנכנסת, איילת שקד, על מנת להחזיר לענף הנדל"ן את היציבות לה הוא זקוק, וננסה להבין אם ניתן בכלל ליישם אותן ואיך.
נצפה בסיקור מיוחד מוועידת פסגת הנדל"ן 2021 בה נפגשו, לראשונה מאז פרוץ הקורונה, כל בכירי ענף הנדל"ן לחשיבה משותפת, התעדכנות וסיעור מוחות. נגלה איך דירה של 167 מ"ר מתכווצת ב-100 מ"ר כאשר היא עומדת לשעבוד ונבין מהם המוקשים מהם חשוב להימנע לקראת שעבוד של הנכס. נשמע מהן ארבעת המילים המפחידות ביותר עבור יזם, נבין כיצד הן קשורות לחברות גוש/חלקה ונגלה שיש פתרון לבעיה, ולבסוף – נבשר לכל המעוניינים בהסבה מקצועית מהירה, ולכל האימהות שחולמות על ילדים מתכנתים, שזה יכול להיות הרבה יותר מהיר ממה שהם חושבים.
הצטרפו אלינו לשורת הרווח.