בניין העבודה בגבעתיים נמכר ב-8 מיליון שקל
ל"כלכליסט" נודע: הבניין נמכר לקבוצת רכישה שמתכוונת להרסו ולבנות במקומו בניין הכולל קומת מסחר ושלוש קומות מגורים
08:13
23.11.09
מפלגת העבודה מממשת עוד נכס כדי לסייע למפלגה להחזיר את החובות הכבדים שלה. בית מפלגת העבודה בגבעתיים נמכר לקבוצת רכישה שמורכבת מכמה משקיעים פרטיים תמורת 8 מיליון שקל - כך נודע ל"כלכליסט".
מדובר במבנה הכולל קומת קרקע ומעליו שתי קומות על קרקע בשטח של 390 מ"ר. בכוונת הקבוצה להרוס את המבנה הקיים ולבנות במקומו בניין הכולל קומת מסחר ומעליו שלוש קומות מגורים, שבהן כעשר יחידות דיור.
לפי גורמים בעירייה, הרוכשים עדיין לא הגישו תוכניות למבנה החדש. בית מפלגת העבודה בגבעתיים נחשב למוסד בעל היסטוריה מפוארת. לפני כ־60 שנה תרמה משפחת מנדלבלט את הקרקע למפלגה.
לפי הסכם שנחתם בין חברת בית ארלוזרוב המנהלת את מכירת נכסי המפלגה, כמחצית מכספי המכירה יועברו ליורשי משפחת מנדלבלט ואילו המחצית השנייה תועבר למפלגה כ"דמי פינוי".


