$
תיירות

אל על היא החברה הגרועה בעולם בעמידה בלוחות זמנים

KLM ההולנדית היא החברה הכי טובה בעולם מבחינת עיכובים, כך לפי חברת המחקר "פלייט-סטאטאס"

שירות כלכליסט 13:5709.01.17

אל על היא חברת התעופה הגרועה בעולם בכל הנוגע לעיכובים ולעמידה בלוחות זמנים, כך על פי חברת המחקר לתעשיית התעופה המסחרית "פלייט-סטאטס" (FlightStats), העורכת מדי שנה דירוג של חברות התעופה הבינלאומיות על בסיס ביצועי לוח הזמנים שלהן.

 

מלבד הבדלים במבנה הפנימי של המטוס ואיכות השירות, עמידה בלוח זמנים היא שיקול משמעותי נוסף בבחירת חברת תעופה. ישנן חברות שאצלן הסיכוי לעיכובים הוא עד 55% ואילו אצל אחרות הסבירות לעיכובים היא כ-11%. וכמו שכולנו יודעים – עיכוב בטיסה הוא משהו שעלול להרוס חופשה מבטיחה.

 

לפניכם דירוג חברות הטיסה הטובות והגרועות ביותר על פי העיכובים ב-2016:

 

הטובות ביותר

 

10. קוונטאס – 15.7% 

  צילום: בלומברג

 

9. TAM לינייס איריאס – 14.93%

 

8. דלתא איירליינס - 14.83%

 

  צילום מסך: youtube.com

 

7.סינגפור איירליינס – 14.55% 

 

 צילום: רויטרס

 

6. ANA (אול ניפון איירווייז) – 14.46%

 

5. אוסטריאן איירליינס – 14.26%

 

4. קטאר איירווייס – 13.66%

3. ג'פאן איירליינס – 12.2%

 צילום: בלומברג

2. איבריה – 11.82%

 

1. KLM (חברת התעופה הלאומית של הולנד) – 11.47%

מטוס KLM ההולנדית מטוס KLM ההולנדית צילום: youtube

 

הגרועות ביותר

 

10. היינאן איירליינס – 30.3%

 

9. קוריאן אייר - 31.74%

 

8. אייר צ'יינה - 32.73%

 צילום: רויטרס

 

7. הונג קונג איירליינס - 33.42%

 

6. צ'יינה איסטרן איירליינס - 35.8%

 

5. אסייאן איירליינס – 46.37%

 

4. פיליפין איירליינס – 38.33%

 

3. אייר אינדיה – 38.71%

 

2. אייסלנדאייר – 41.05%

 

 צילום: airplane-pictures

 

1. אל על – 56%

 

 

על פי סגן נשיא תעופה והסתברות בפלייט-סטאטס, ג'ים הטזל, עריכת הדירוג היה אתגר לא פשוט, והיה על החברה להתבסס על נתונים חודשיים של משרד התחבורה האמריקאי ועל נתונים מחברות התעופה בארה"ב, אולם עבור נתונים מחברות ברחבי העולם אמר הטזל "'תפרנו יחדיו' נתונים מכ-500 מקורות שונים".

 

הטזל אומר שהשנה הנתונים הם טובים מאי פעם: "אני רואה שיפור ניכר בביצועים הכלליים לאורך הרשימה כולה בעת שהתעשייה הופכת לתחרותית יותר ויותר". הוא מסביר שיכולת עמידה בזמנים היא נקודת מכירה מרכזית של חברות התעופה "זהו בונוס עצום לנוסעים".

 

בתגובה אומרת אל על: "החברה רואה חשיבות רבה בדיוק המבצעי. לצערנו בשנה החולפת, בשל המשבר עמו התמודדה החברה לא עמדה החברה בדיוק המבצעי אליו היא שואפת. אנו באל על עושים ונעשה הכל כדי לחזור ולהוביל. עם החזרה לשיגרה אנו מאמינים שהשנה הקרובה תהיה טובה יותר".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x