$
רכב

האסטרטגיה של מרצדס מובילה אותה למכור יותר מהמתחרות

השבוע פרסמו מרצדס וב.מ.וו את דו"חותיהן לרבעון הראשון של השנה, והנתונים מצביעים על יתרון ברור למרצדס: הרבה דגמים בהרבה גדלים

תומר הדר 09:3314.04.16

שוק רכבי היוקרה העולמי לוהט בשנים האחרונות, ודו"חות הרבעון הראשון של 2016 חושפים את להיטותם של יצרני רכבי היוקרה למכור מהר. השבוע פרסמו מרצדס וב.מ.וו את דו"חותיהן לרבעון הראשון של השנה, והנתונים מצביעים על יתרון ברור לאסטרטגיה של מרצדס: הרבה דגמים בהרבה גדלים. על פי נתוני מרצדס, מכירותיה של היצרנית עלו ברחבי העולם ב־13% ביחס לרבעון המקביל ב־2015 ועמדו על 483,487 יחידות.

 

היריבה העיקרית ב.מ.וו מכרה באותו רבעון 478,743 מכוניות, עלייה של 6% ביחס לרבעון המקביל. אאודי מסרה ברבעון הראשון 455,750 מכוניות, עלייה של 4%. מרצדס אינה ביישנית בנוגע לכוונותיה. לאחרונה הדגישו בכירים בחברה שעד 2020 צפויה מרצדס להשיג שליטה מוחצת בשוק רכבי הפרימיום העולמי, כשה"סוד" מתבסס על מיצוי מרבי של הפוטנציאל אשר טמון בכל פלטפורמה (שלדה) כדי להפיק ממנה כמה שיותר דגמים. על פי פרסומים בגרמניה, מרצדס מתעתדת להשיק עד תום העשור לא פחות מ־25 דגמים חדשים — שיבוססו כולם על מכלולים קיימים.

מרצדס M. החברה מכוונת לשליטה מוחצת בשוק הפרימיום מרצדס M. החברה מכוונת לשליטה מוחצת בשוק הפרימיום

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x