$
רכב

מרצדס חושפת את גרסת הקופה של ה-GLC

בכך מרחיבה מרצדס את היצע רכבי הכביש שלה לנישה נוספת ומצטרפת ליצרניות דוגמת ב.מ.וו, שהציגו לאחרונה גרסאות מרכב ספורטיביות של רכבי השטח שלהן

תומר הדר 13:0023.03.16

מרצדס חושפת היום את גרסת הקופה של הGLC- רכב הכביש שטח של היצרנית. בכך מרחיבה מרצדס את היצע רכבי הכביש שלה לנישה נוספת – ומצטרפת ליצרניות כדוגמת ב.מ.וו, שהציגו לאחרונה גרסאות מרכב ספורטיביות של רכבי השטח שלהן. בדומה ל-X4, שמבוסס על מכלולים של רכב הכביש שטח ב.מ.וו X3, כך גם GLC קופה מבוסס למעשה על מכלולים של מרצדס GLC.

 

לפי מרצדס, המרכב של ה-GLC קופה עוצב כך שישקף את המורשת של דגמי הקופה הוותיקים של מרצדס וכולל בין היתר חלק אחורי בעיצוב שמזכיר את זה של מכוניות הספורט של מרצדס. על פי נתוני היצרנית, ה-GLC משתרע על אורך של 4.73 מטרים ולגובה של 1.6 מטרים.

מרצדס קופה GLC מרצדס קופה GLC צילום: יצרן

 

בסיס הגלגלים של ה-GLC הוא 2.87 מטרים. היצע המנועים כולל בין היתר צמד גרסאות טורבו דיזל בסיסיות, שמנועיהן מפיקים 170 ו-204 כוחות סוס וגרסאות בנזין (כולל פלאג אין הייבריד) שהספק מנועיהן נע בין 211 כוחות סוס בגרסת הבסיס, עד 367 כוחות סוס בגרסת הבנזין הבכירה.

 

ה-GLC קופה, המיועד להגיע גם לישראל מצויד במערכת מתלים שונה מעט מזו של ה-GLC שעליו הוא מבוסס. לדוגמה, ה-GLC קופה נמוך מן ה-GLC הרגיל בכ-15 מילימטרים ואילו מערכת ההיגוי מגיבה מהר יותר מזו שמותקנת בGLC הרגילה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x