$
רכב

היבואנית נתקעה עם רכבי מזראטי גיבלי שלא נמכרו

לכלכליסט נודע כי אוטו איטליה, יבואנית מזראטי, העבירה לסוכנות יבוא אישי עודפים מרכבי גיבלי, שנמכרו כ"יד ראשונה אפס קילומטר"

תומר הדר 08:4413.05.15

אוטו איטליה, היבואנית הרשמית של מזראטי, לא הצליחה למכור את כל מלאי דגמי הגיבלי שברשותה והעבירה עודפים לסוכנות היבוא האישי הינומה מוטורס. ל"כלכליסט" נודע כי הינומה מוטורס מציעה בשבועות האחרונים מכוניות מזראטי גיבלי חדשות כ"יד ראשונה אפס קילומטר".

 

בניגוד ליתר דגמי מזראטי המיובאים ארצה במספרים מצומצמים, ביבואנית ציפו למכירות נאות של רכב המנהלים גיבלי, והזמינו עשרות מכוניות מדגם זה. לפי נתוני משרד התחבורה, בשנת 2014 יובאו 41 מכוניות כאלה ומתוכן 23 נקלטו בדוחות הרישוי. כשהמכוניות לא נמכרו כמצופה נאלצה אוטו איטליה לרשום אותן כיד ראשונה לאחר שנה ממועד הגעתן, כפי שנדרש בחוק. הרכבים הועברו לסוכנויות יבוא אישי, המתחרות של יבואני הרכב.

 

מזראטי גיבלי מזראטי גיבלי

 

הגיבלי, שיחידות ספורות שלה עדיין מוצעות למכירה ע"י סוכנות היבוא, נחשבת למכונית המנהלים ה"עממית" של מזראטי ומחירה נע בטווח של 690־880 אלף שקל. לגיבלי מנוע 3 ליטרים המפיק 330–410 כוחות סוס, תלוי בדגם, ותיבת הילוכים אוטומטית בת 8 הילוכים.

 

מאוטו איטליה נמסר: "כל רכבי פרארי ומזראטי המיובאים לישראל על ידי אוטו איטליה משווקים ונמכרים על ידי החברה בלבד. בעבר, וטרם כניסתה של חברת סמל"ת לניהול החברה, נמכרו מספר רכבי מזראטי להינומה מוטורוס כלקוחות של אוטו איטליה. אוטו איטליה אינה קשורה להליכי שיווק ומכירת כלי הרכב של הינומה מוטורס".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x