$
רכב

בכיר בקורוס: הרוכשים מעדיפים מותגים וותיקים

יו"ר קורוס גוו צ'ייאן: המכירות של מכוניות קורוס אינן מגיעות בשלב זה לתחזיות עליהן הסתמכה החברה בעבר. לפי הערכות, קורוס מכרה כ-550 מכוניות מדי חודש מאז חודש פברואר

תומר הדר 11:0719.10.14

קורוס, מיזם הרכב הישראלי-סיני עדיין מתקשה להתרומם בסין, כך עולה מדברי גוו צ'ייאן, יו"ר קורוס, שנאמרו בשבוע שעבר במסגרת כנס תעשיינים שנערך בסין. דברי צ'ייאן מצוטטים בוול סטריט ג'ורנל.

 

לדברי צ'ייאן, מכירותיהן של מכוניות קורוס אינן מגיעות בשלב זה לתחזיות עליהן הסתמכה החברה בעבר. לדבריו, רוכשי רכב בסין מעדיפים לרכוש מכוניות מתוצרת מותגים וותיקים ובעלי מוניטין: "אם מותג חדש רוצה להתקבל בשוק", הדגיש גוו, "עליו להידרש למאמצים רבים". עוד הוסיף גוו כי מכירות קורוס בסין "רחוקות מציפיותנו".

 

אחד מדגמי קורוס אחד מדגמי קורוס

 

לדבריו, "לפני חמש שנים, המצב בשוק הרכב הסיני היה פשוט יותר". קורוס טרם פרסמה נתוני מכירות רשמיים בשוק הרכב הסיני, אך לדברי ייל ז'יאנג, מנכ"ל פירמת היעוץ הסינית AUTOMOTIVE FORESIGHT, קורוס מכרה כ-550 מכוניות מדי חודש מאז פברואר האחרון. על פי נתונים שמסר יו"ר קורוס, פריסת רשת סוכנים יעילה ברחבי סין נחשבת הכרחית להצלחתה של קורוס. לדבריו, רשת הסוכנים מונה כיום 52 סוכנים בסין - ו-50 סוכנויות נוספות נמצאות בתהליכי הקמה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x