פולקסווגן מעמיקה החדירה לצפון אמריקה: תייצר מכונית ספורט לשוק זה
יצרנית הרכב הגדולה באירופה תשקיע 7 מיליארד דולר במשך חמש שנים באזור זה. היעד של החברה הוא למכור בצפון אמריקה לפחות מיליון כלי רכב כל שנה
פולקסווגן תייצר מכונית ספורט שתהיה מיועדת לשוק של צפון אמריקה, כך הודיעה החברה אתמול.
יצרנית הרכב הגדולה באירופה חזרה על היעד שלה למכור כל שנה מיליון כלי רכב של פולקסווגן ושל מותג אאודי היוקרתי בארצות הברית עד 2018. על מנת לעמוד ביעד, בחברה מתכוונים להשיק יותר מכוניות המיוצרות באזור. לשם כך היא תשקיע 7 מיליארד דולר במשך חמש שנים.
החברה טענה כי המהלך מהווה סימן למחויבות שלה לשוק לאחר ירידה במכירות של המותג פולקסווגן , שממשיך לזכות לציוני איכות נמוכים בארה"ב.

"מותג פולקסווגן היה ונותר מרכז האסטרטגיה שלנו כאן", אמר המנכ"ל מרטין ווינטרקורן לקראת תערוכת הרכב בדטרויט. לדבריו, החברה מתכוונת לייצר ב-2016 במיוחד עבור השוק האמריקאי רכב SUV עם שבעה מושבים, והחל משבוע הבא תתחיל לייצר במפעל במקסיקו מכונית גולף קומפקט.
עוד הוא הוסיף כי ההשקעה של 7 מיליארד דולר תתפרש על פני חמש שנים. ב-2013, קבוצת פולקסווגן, שבבעלותה גם מותגי פורשה, בוגאטי, למבורגיני וסקודה, מכרה בצפון אמריקה 600 אלף כלי רכב. אולם בחודש שעבר החברה הדיחה את ג'ונתן בראונינג, שעמד בראש החטיבה האמריקאית על רקע ירידה של 7% במכירות מותג פולקסווגן.


