$
רכב

אאודי: דגם חדש בשוק הפרמיום ואולם התצוגה הגדול בישראל

אאודי חשפה את דגם ה-A3 סדאן, גרסת ארבע הדלתות של ה-A3. מחירה יחל ב-185 אלף שקל. המתחרות: CLA, מכונית הסדאן של מרצדס, אך גם מכוניות מנהלים עממיות

תומר הדר 11:5623.10.13

צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי חושפת היום (ד') את אאודי A3 סדאן, גרסת ארבע הדלתות של ה-A3. ניב אורון, מנהל מותג אאודי תיאר את הדגם החדש: "מדובר במכונית שהיא אבן דרך לאאודי ישראל, מכיוון שזהו הרכב הראשון בסגמנט חדש בישראל. הלקוחות עוברים שינויי מגמות צריכה, המשיכה נעה בכיוון רכבים עירוניים ופחות מושכי תשומת לב.". ה-A3 סדאן מיועדת להתחרות ברכבים כגון ה-CLA מכונית הסדאן הקטנה של מרצדס.

 

לדברי אורון: "צפי המכירות של הA4 סדאן הוא כ-250 רכבים השנה. אחד מקהלי היעד אליהם אנו מכוונים הוא גם מחזיקי רכב צמוד שהיו בוחרים במכונית מנהלים עממית כגון מאזדה 6". הA4 סדאן תשווק בישראל בשתי גרסאות: האחת בעלת מנוע טורבו בנפח 1.4 ליטרים המפיק 122 כוחות סוס והשניה בעלת מנוע טורבו בנפח 1.8 ליטרים המפיק 180 כוחות סוס. לצידן תוצג גרסה ספורטיבית- S3 שתצויד במנוע טורבו בנפח 2.0 ליטרים המפיק 180 כוחות סוס. מחירה של ה-A3 סדאן יחל ב-185 אלף שקל, מחיר המקרב את הדגם הבסיסי למחירי רכבי המנהלים העממיים העומדים על כ-160 עד 170 אלף שקל. מחיר גרסת ה-1.8 ליטרים יחל ב-205 אלף שקל. מחירה של ה-S3 הספורטיבית טרם נקבע אך צפוי להיות כ-300 אלף שקל.

 

לדברי אבי צור, מנכ"ל צ'מפיון מוטורס: "מבחינת צ'מפיון מוטורס מדובר בשנה חזקה בה הושק מספר גדול של דגמים, החברה מאופיינת בצמיחה יציבה ושומרת על מגמת גדילה זה שש שנים באופן הדרגתי"., דברי צור נאמרו במהלך חנוכת מגדלי צ'מפיון מוטורס החדשים ברמת גן. צור מסביר כי "על מנת להצליח בשוק הפרמיום נדרשות השקעות ארוכות טווח הן בלקוח והן בתשתית. כיום מחוללי השינוי העיקריים בשוק הפרמיום שהביאו לצמיחתו אינם הוזלות – אלא השינוי שחל ברמה המוצרית בשוק. השוק המסורתי הכולל רכבי מנהלים גדולים הולך ומצטמק ואילו כניסתם של רכבי פרמיום קומפקטיים יוצרת את הגידול בשוק". הוא הוסיף כי הודות למס הירוק, "הלקוחות מבינים היום שכבר אין צורך בהרבה ברזל ושרכבי ענק כבר אינם מתאימים לסביבה אורבאנית".

 

אאודי A3 סדאן אאודי A3 סדאן

 

"אנו לא מוכרים רק רכב אלא מערכת יחסים" 

 

לדברי צור, צ'מפיון מוטורס צופה מסירות של כ-2,300 רכבים, נתון שיהווה שיא מסירות לאאודי בישראל. לשם השואה, בשנה שעברה מסרה אאודי 1,941 מכוניות. לדברי צור: "נדרשת תפיסה הרואה את הלקוחות כחלק אינטגראלי מן המותג". עוד הוסיף "אנו לא מאמינים שאנו מוכרים רק רכב אלא מערכת יחסים מלאה עם הלקוח".

 

צור עוד אמר כי "בעשור האחרון אאודי הגדילה את היצע הדגמים שלה בעשור האחרון משישה דגמים ל-28. פירוש הדבר הוא שאנו מחזיקים 72 תתי דגמים במלאי. 30% מן הדגמים של אאודי שמשווקים בישראל מוזמנים במיוחד ואנו מקפידים להחזיק את כל הדגמים במלאי".

 

נכון להיום, אאודי מונה שישה אולמות תצוגה בישראל. בירושלים יפתח אולם אאודי חדש בשנת 2016- ההשקעה נאמדת במאות מיליוני שקל, ברחובות ייפתח אולם אאודי נוסף בשנה הבאה, בבאר שבע הוקם לאחרונה אולם תצוגה נוסף, באזור שנחשב חלש מבחינת נתח שוק, שהביא לעלייה ניכרת בכמות המכירות.

 

"לחברה יש כיום 11 מרכזי שרות בפריסה ארצית ואילו כעת נפתח מרכז שיווק חדש בבני ברק", מסביר צור. לדבריו, מרכז התצוגה החדש של אאודי יכלול שלוש קומות שמיועדות להכנת ומסירת רכבי אאודי. בנוסף, יכלול המתחם גם אזורים המיועדים לסקודה ולפולקסווגן. לדברי צור: "מדובר באולם הגדול ביותר בשוק הפרמיום בארץ, האולם יכול להכיל שמונים רכבי תצוגה וישתרע על 3,000 מטר רבוע".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x