$
רכב

החל שיווקה בישראל של טויוטה קאמרי החדשה

מחירי הגרסאות שנקבעו הן 220 אלף שקל לגרסת מנוע הבנזין ו-240 אלף שקל לגרסת המנוע ההיברידי

ליאור גוטמן 13:5218.08.13

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה ולקסוס, החלה היום (א') לשווק את הדגם החדש של טויוטה קאמרי, מכונית משפחתית גדולה שמתהדרת לטענת היבואן בתואר מותג הרכב היפני הראשון שמיובא לישראל בתקינה אמריקאית.

 

קאמרי תשווק בישראל בשתי גרסאות מנוע וברמת גימור אחידה. הגרסה הראשונה מצויידת במנוע בנפח 2.5 ליטר (178 כוחות סוס) ואילו השנייה מצוידת במערכת הנעה היברידית, תצורה ייחודית לקבוצת המכוניות המשפחתיות הגדולות. זו מצוידת בשני מנועים, עם בנזין בנפח 2.5 ליטר (156 כוחות סוס) שמסתייע במנוע חשמלי שניזון מסוללות ניקל-מטאל, כך שההספק הסופי הוא 200 כ"ס.

 

טויוטה קאמרי החדשה טויוטה קאמרי החדשה

 

ביוניון מוטורס מסבירים שלמערכת ההיברידת אפשרות של נהיגה במצב חשמלי בלבד, מה שמאפשר לצבור עד 2.5 ק"מ ללא שימוש במנוע ה"רגיל". צריכת הדלק המובטחת של הדגם ההיברידי היא 20.4 ק"מ לליטר (נתוני יבואן).

 

טויוטה קאמרי החדשה מבפנים טויוטה קאמרי החדשה מבפנים

 

דגמי קאמרי מצויידים ב-10 כריות אוויר ומערכות הבטיחות האלקטרוניות המקובלות שיסייעו למנוע תאונות דרכים, לרבות מערכת בקרת יציבות ומערכת עצירה חכמה. בנוסף, קאמרי השיגה את הדירוג המרבי (5 כוכבים) במבחן ריסוק שערך ארגון הבטיחות האמריקאי ( NHTSA). רמת הגימור של שתי גרסאות המנוע אחידה וכוללת מערכת מולטימדיה שנעזרת ב- 10 רמקולים.

 

מחירי הגרסאות שנקבעו הן 220 אלף שקל לגרסת מנוע הבנזין ו-240 אלף שקל לגרסת המנוע ההיברידי.

 

בסביבת יוניון מוטורס מעריכים שקאמרי תשיג יעד מכירות שנתי של כ-500 מכוניות, מתוכם 300 מכוניות מהגרסה שמצוידת במנוע ההיברידי. 

 

בתחילת אוגוסט החמירה רשות המיסים את נוסחת החישוב ל"ציון ירוק" למכוניות חדשות, זאת שקובעת את דירוג הזיהום של כל רכב ומקזזת ממחירו עד 15 אלף שקל ביחס להיקף פליטת המזהמים ממנועי המכוניות. כתוצאה מהעדכון נתוני הפליטה של קאמרי ההיברידית "פספסו" רק במעט את קבוצת הזיהום השנייה, זו שמעניקה הנחת מיסוי גבוהה יחסית, מה שהוביל לכך שהגרסה ההיברידית דורגה בקבוצת הזיהום השלישית.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x