הסבנטיז עשו עלייה לארץ
מכוניות יוקרה ורכבי אספנות הגיעו גם ביבוא אישי, ביניהם בלטו שתי מכוניות רולס רויס בנות יותר מ־30
מרצדס G500
עבור רובם המכריע של הישראלים, מרצדס נחשבת ליצרנית של מכוניות יוקרה וספורט וגם כמה רכבי כביש־שטח מהזן שאינו יורד לשטח, אך בשנות השבעים המאוחרות הציגה מרצדס את ה־G וואגן, רכב שטח קשוח אמיתי. עם השנים גילו בעלי ממון את הפוטנציאל הטמון ב־G וואגן, ובמרצדס מיהרו להיענות לדרישותיהם וציידו את ה־G וואגן באביזרי יוקרה שאינם מביישים את מיטב מכוניות המנהלים של מרצדס. מנתוני משרד התחבורה עולה שלישראל הגיע בשנת 2011 ביבוא אישי מרצדס G500, גרסה בכירה של ה־G קלאס אשר מצוידת במנוע בנפח 5.6 ליטרים אשר מפיק 382 כוחות סוס. למרות המנוע האימתני, ה־G500 עדיין מצויד בכל המערכות הדרושות לנסיעה בשטח קשה.

רולס רויס Silver Wraith ורולס רויס Silver Spur
רולס רויס היא ללא ספק שם נרדף לאיכות ללא פשרות, אך עבור רוב הישראלים רכישת מכונית רולס רויס היא בגדר מטלה בלתי אפשרית, הן מכיוון שמכוניות רולס רויס חדשות אינן משווקות בישראל, והן מכיוון שמחירן - גם כמשומשות - עשוי להגיע בדגמים מסוימים למאות אלפי דולרים.
אך חוקי ישראל מאפשרים לכל ישראלי לייבא ארצה רכב שגילו מעל 30 שנה כרכב אספנות. ואכן, ב־2011 שני ישראלים הגשימו חלום ורכשו מכונית רולס רויס. על פי רישומי משרד התחבורה, מכונית אחת היא מדגם Silver Spur (דורבן כסוף) מודל 1981, ואילו המכונית השנייה היא מדגם Silver Wraith מודל 1978. שתי המכוניות מצוידות במנוע כמעט זהה ששירת דגמי רולס רויס רבים במהלך שנות השבעים והשמונים, בנפח 6.75 ליטרים. רולס רויס נמנעה באותן שנים מפרסום של הספקי מנועיה, ותמיד הצהירה שמדובר ב"כוח בהחלט מספק".



