$
רכב

מכוניות הטויוטה בליסינג יטופלו במקומות העבודה

בניסיון לצמצם את עלות התיקון של מכוניות הטויוטה שבציי הליסינג תבצע ניידת שירות של יוניון מוטורס תיקוני שטח

שרון ביידר 07:0117.02.10

הלקוחות הפרטיים של יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, נדרשים להגיע למוסכים כדי לתקן את מנגנון דוושת התאוצה, אך יש כאלה שהמוסך מגיע אליהם. ל"כלכליסט" נודע שיוניון מוטורס הודיעה לחברות הליסינג כי נציגי החברה יגיעו באמצעות ניידת שירות למקומות עבודה שבהם עשרות מכוניות טויוטה

בליסינג, ויבצעו שם את התיקונים. על פי הערכות, מחזיקות חברות הליסינג כ־18 אלף מכוניות טויוטה.

 

בשיחה עם "כלכליסט" אמר בכיר באחת מחברות הליסינג, כי "כדי לתקן את דוושת התאוצה בטויוטה קורולה נדרש זמן מוסך, עובד שייקח את המכונית למוסך, וכמובן רכב חלופי שיוצמד לבעל הקורולה. העלות של כל אלה מסתכמת בכ־200 שקל למכונית. אם מכפילים את הסכום במספר הקורולות שנמצאות בצי שלנו ועשויות להיקרא לריקול, מגיעים למאות אלפי שקלים".

 

על פי חישוב זה, עלות הבאת מכוניות טויוטה של כל חברות הליסינג למוסך מגיעה ליותר מ־3.5 מיליון שקל. לדברי אותו גורם, כאשר אלפי בעלי מאזדה 3 נקראו ב־2008 למוסכים במסגרת קריאת שירות, נקטה יבואנית מאזדה דלק מוטורס הליך דומה.

 

מיוניון מוטורס נמסר: "ניידת שירות הוכשרה לטיפול בתקלה במוקדים שבהם מצויים ריכוזים של עשרות טויוטות של חברות ליסינג, שקריאת התיקון רלבנטית להן. צוות ניידת השירות עבר הכשרה מתאימה לטיפול בתקלה ונזקק למספר כלים מצומצם כדי לתקן אותה".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x